Renske20 schreef:komen er meer bokkers zo vroeg? ik zal ns gaan pb'en naar de mensen van week 5!
Ik heb je terug gepb't

Ik ga ook al om 6.30 u weg, dan ben ik er ongeveer om 8.00 u Boktlogo zal ik ook uitprinten, komt helemaal goed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske20 schreef:ik ga iig weer met marije_jiplover in de les rijdenvorig jaar ook gedaan en dat ging super!
qua springen is duvel wat verder dan Quentin en dressuur zit ik 1 klasse hoger, maar als er dus nog iemand is die M/Z dressuurt en B springen ofzo? weet niet welk niveau duvel is, maar die komt iig makkelijk een B parcours door volgens mij! en Quentin tsja die kan wel springen maar vertikt het gewoonloopt dan gewoon de bak uit.....
idd neem wat chips/snoep en vooral drinken mee! je krijgt er nml niet echt veel qua drinken dus dat is altijd handig als je t zelf meeneemt!
YvonneS schreef:Ik heb dressuur bijna de punten voor het M en wil dus wel in een M groepje lessenVorig jaar was ik net een poosje L1 en reed ik (bleek later) ook bij allemaal B ers in de groep! Wil daar toch de aandacht een beetje leggen op de M onderdelen, doen we nu thuis in de les ook al. En springen vind ik echt leuk, maar tot een bepaalde hoogte (= niet hoog
)
Nextdomino schreef:Ja, die kreeg ik afgelopen zaterdag in de bus. Er is al een indeling van de lessen gemaakt en het hele programma staat nu al vast.
Je weet ook al wie er stalcorvee heeft of keukencorvee, welke instructeurs je hebt op welke dat.
Altijd handig.
Renske20 schreef:hmm wel n beetje vreemd dat ze dat van te voren doen, vorig jaar moesten we allemaal in de binnebak gaan rijden en dan werden de groepjes samengesteld, dan kunnen ze ook n beetj zien of alles wel bij elkaar past(en heb weinig zin in een groepje met allemaal 'dressuurmutsen' )
hoop dat ik nog kan ruilen zodat ik toch nog bij Marije in de groep zit
liberty schreef:Nou mensen, wens jullie plezier
Neem genoeg snaaiwerk mee, hadden wij ook dit jaar
Avondeten vond ik dit jaar niet zoDus ook een auto meenemen
YvonneS schreef:Wat was er niet goed aan het eten dan? Vond jij het niet lekker of was het niet goed ofzow? Ik heb geen auto, mams brengt me en haalt me weer aangezien mijn vader moet werken en dus die auto nodig is!