Allround instructieweek paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:14

Renske20 schreef:
komen er meer bokkers zo vroeg? ik zal ns gaan pb'en naar de mensen van week 5!

Ik heb je terug gepb't Lachen

Ik ga ook al om 6.30 u weg, dan ben ik er ongeveer om 8.00 u Boktlogo zal ik ook uitprinten, komt helemaal goed!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:44

Kunnen we ook een beetje in 1 groep rijden?? Lijkt me wel leuk! Of worden we dan helemaal zat van elkaar in deze week! Knipoog Maakt ook niet zoveel uit. Ik rij toch voor mezelf. Hihi! Ik wil dit jaar ook proberen om vrijdags een parcoursje te springen (50 cm ofzow :p) Vorig jaar von dik het allemaal wat veel worden, heb toen ook niet aan de nachtrit meegedaan. Dit jaar is ie toch weer een jaartje ouder en misschien wijzer Verward Knipoog Heb er echt zin in!

Zal dit jaar ook ff chips en snoep meenemen, had ik vorig jaar nooit aan gedacht! Hoef ik ook nie steeds snoep te halen hihi!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 19:12

ik ga iig weer met marije_jiplover in de les rijden vorig jaar ook gedaan en dat ging super!
qua springen is duvel wat verder dan Quentin en dressuur zit ik 1 klasse hoger, maar als er dus nog iemand is die M/Z dressuurt en B springen ofzo? weet niet welk niveau duvel is, maar die komt iig makkelijk een B parcours door volgens mij! en Quentin tsja die kan wel springen maar vertikt het gewoon Clown loopt dan gewoon de bak uit.....

idd neem wat chips/snoep en vooral drinken mee! je krijgt er nml niet echt veel qua drinken dus dat is altijd handig als je t zelf meeneemt!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:22

Nou ja, Duvel moet dat B parcours wel kunnen springen, maar of ik het kan weten we zondag, want dan start ik voor het eerst officiëel B springen.

Drinken is inderdaad erg handig om mee te nemen, net als wat chips/koek/snoep.
Als alles lukt heb ik ook zelf een auto bij me, kunnen we weer een keer in het dorp naar de snackbar als het avondeten van dezelfde kwaliteit is als vorig jaar Knipoog

Verder is het wel handig als we niet allemaal in dezelfde les rijden, want dan kunnen we van elkaar foto's maken!

Wat had jij trouwens over een nachtrit, Yvonne? Die hebben wij vorig jaar helemaal niet gedaan! Heb wel Frans (een vd instructeurs) een keer 's avonds horen vragen of er nu echt niemand met hem een rondje over de steeple wilde rennen, maar dat is denk ik niet wat jij bedoelde?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:16

na de BBQ woensdags was er een avondrit voor degenen die mee wouden. Kwamen ze na middernacht van terug. Er ging een behoorlijke groep mee, denk wel de helft! Maar ik vond het wat veel worden toen.
Idd wat dat betreft beter als iedereen apart rijd. Ik heb van vorig jaar echt bijna geen rijfoto's van mezelf!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:19

Renske20 schreef:
ik ga iig weer met marije_jiplover in de les rijden vorig jaar ook gedaan en dat ging super!
qua springen is duvel wat verder dan Quentin en dressuur zit ik 1 klasse hoger, maar als er dus nog iemand is die M/Z dressuurt en B springen ofzo? weet niet welk niveau duvel is, maar die komt iig makkelijk een B parcours door volgens mij! en Quentin tsja die kan wel springen maar vertikt het gewoon Clown loopt dan gewoon de bak uit.....

idd neem wat chips/snoep en vooral drinken mee! je krijgt er nml niet echt veel qua drinken dus dat is altijd handig als je t zelf meeneemt!

Ik heb dressuur bijna de punten voor het M en wil dus wel in een M groepje lessen Tong uitsteken Vorig jaar was ik net een poosje L1 en reed ik (bleek later) ook bij allemaal B ers in de groep! Wil daar toch de aandacht een beetje leggen op de M onderdelen, doen we nu thuis in de les ook al. En springen vind ik echt leuk, maar tot een bepaalde hoogte (= niet hoog )

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:45

Ik ben net L1 gestart van t weekend, maar thuis doe ik ook al meer oefeningen. Ben dus eigfenlijk wel benieuwd waar ze me bij stoppen. Maar het is dan wel leuker om van elkaar foto's te maken! Nachtrit lijkt me niet echt zon succes worden met mijn paard, maar misschien dat k het wel probeer, lijkt me op zich wel leuk!
Scylla kan denk k ook wel ene B parcourtje springen, thuis springt hij ook bijna een meter, dus we proberen het wel gewoon Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 08:18

YvonneS schreef:
Ik heb dressuur bijna de punten voor het M en wil dus wel in een M groepje lessen Tong uitsteken Vorig jaar was ik net een poosje L1 en reed ik (bleek later) ook bij allemaal B ers in de groep! Wil daar toch de aandacht een beetje leggen op de M onderdelen, doen we nu thuis in de les ook al. En springen vind ik echt leuk, maar tot een bepaalde hoogte (= niet hoog )

mij maakt t niet uit wie er bij mij in de groep rijden, marije is M2 ik ben Z1 maar ik gok er op dat er net als vorig jaar niet veel M2/Z1 of laat staan Z2 ruiters zijn Haha!
alleen wordt t dan wel wat lastig om foto's van elkaar te maken, en ik wil toch wel heeeeeel graag rijfoto's en vooral ook wat mooie springfoto's hebben *LOL* denk dat iedereen dat wel wil Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 08:22

nachtrit hebben wij vorig jaar niet gehad! wel een buitenritje overdag, maar geen nachtrit, geen idee wat Q dan doet trouwens, denk dat ie zn nachtrust wel goed kan gebruiken eigenlijk tijdens die week Tong uitsteken

was ook leuk met de buitenrit gingen we 2 aan 2 naar een afgesproken punt crossen, omdraaien en wie t snelste terug was bij de groep

wilden Q en t paard tegen wie ik moest, alle2 niet terug naar de groep hahaha en frans die mee was bleef maar lachen, uiteindelijk mochten de 2 friezen waarmee ik in hoogeloon vaak ga buitenrijden, ons komen halen, ergens op de hei, ze waren nml steeds verder t pad afgegaan de hi op, en huppelden alsmaar verder bij de groep vandaan hahaha

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:10

Ik rijd met die van mij ook niet mee met de ritten naar buiten hoor.. dan word ie me net iets TE heftig Knipoog ..

Ik ben officieel L1 maar heb pas sinds kort weer dressuurles en heb al ruim 2 jaar geen officiele dressuur gestart denk ik.. en qua springen heb ik de punten voor het M , samengesteld en gewoon springen.. dus ik kan dan mooi foto's van jullie maken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:49

Ja dat komt allemaal wel goed!!! Ik heb een nieuwe digi gekocht al een poosje met 3 geheugenkaarten dus foto's genoeg!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:23

Ojaah... ik moet ook nog weg voor een geheugenkaart, goed dat je dat zegt Lachen

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:13

Inmiddels heb ik voor week 3 de lesindeling en de indeling van de groepen gekregen.
Nog 1 week en dan kan ik er tegen aan.
Leuk avondprogramma hebben we met een clinic op woensdagavond.
Heb er al zin in! Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 01:54

heb je die nu al gekregen?? Kregen wij vorig jaar pas in ermelo zelf...

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:38

Ja, die kreeg ik afgelopen zaterdag in de bus. Er is al een indeling van de lessen gemaakt en het hele programma staat nu al vast.
Je weet ook al wie er stalcorvee heeft of keukencorvee, welke instructeurs je hebt op welke dat.
Altijd handig.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:41

O das wel leuk he! Wordt toch wel geruild denk ik, maar goed! Ik ben benieuwd! he veel plezier in Ermelo en we verwachten natuurlijk wel een foto verslag he! Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 09:40

Nextdomino schreef:
Ja, die kreeg ik afgelopen zaterdag in de bus. Er is al een indeling van de lessen gemaakt en het hele programma staat nu al vast.
Je weet ook al wie er stalcorvee heeft of keukencorvee, welke instructeurs je hebt op welke dat.
Altijd handig.

hmm wel n beetje vreemd dat ze dat van te voren doen, vorig jaar moesten we allemaal in de binnebak gaan rijden en dan werden de groepjes samengesteld, dan kunnen ze ook n beetj zien of alles wel bij elkaar past(en heb weinig zin in een groepje met allemaal 'dressuurmutsen' )
hoop dat ik nog kan ruilen zodat ik toch nog bij Marije in de groep zit

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:20

Nou mensen, wens jullie plezier Knipoog

Neem genoeg snaaiwerk mee, hadden wij ook dit jaar Tong uitsteken

Avondeten vond ik dit jaar niet zo Dus ook een auto meenemen Knipoog

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:19

Renske20 schreef:
hmm wel n beetje vreemd dat ze dat van te voren doen, vorig jaar moesten we allemaal in de binnebak gaan rijden en dan werden de groepjes samengesteld, dan kunnen ze ook n beetj zien of alles wel bij elkaar past(en heb weinig zin in een groepje met allemaal 'dressuurmutsen' )
hoop dat ik nog kan ruilen zodat ik toch nog bij Marije in de groep zit

Er staat wel in de brief, mocht de indeling toch niet naar wens zijn van de instructeurs dan kunnen ze nog wijzigingen door voeren.
En dat wordt dan in de middag bekend gemaakt.
Om half elf starten er 6 groepen, om elf uur nogmaals 6 en om half twaalf nogmaals 6 groepen.

Veel plezier, en er komt zeer zeker een verslag en foto's.
Mijn vriendin zit in een andere groep en die kan mooi foto's maken.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:20

liberty schreef:
Nou mensen, wens jullie plezier Knipoog

Neem genoeg snaaiwerk mee, hadden wij ook dit jaar Tong uitsteken

Avondeten vond ik dit jaar niet zo Dus ook een auto meenemen Knipoog

De auto en trialer blijven op het terrein,dus als het eten niet smaakt dan gaan we op zoek naar een leuk eettentje in de buurt of ik ga even langs huis.
Het is voormij maar drie kwartier rijden. Haha!

Snoepgoed nemen we mee in overvloed.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:40

Wat was er niet goed aan het eten dan? Vond jij het niet lekker of was het niet goed ofzow? Ik heb geen auto, mams brengt me en haalt me weer aangezien mijn vader moet werken en dus die auto nodig is!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:43

YvonneS schreef:
Wat was er niet goed aan het eten dan? Vond jij het niet lekker of was het niet goed ofzow? Ik heb geen auto, mams brengt me en haalt me weer aangezien mijn vader moet werken en dus die auto nodig is!

Zullen vast wel mensen zijn die wel een auto daar hebben, kun je toch nog even van het terrein. Knipoog

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:29

Mwa, vond eten dit jaar gewoon minder dan vorig jaar, maar kan af en toe een muts zijn hoor Tong uitsteken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:28

liberty schreef:
Mwa, vond eten dit jaar gewoon minder dan vorig jaar, maar kan af en toe een muts zijn hoor Tong uitsteken

heb ik ook wel is last van! Tong uitsteken Nou we zullen zien!
Ik heb btw mijn pa bijna zover dat ik met hun auto heen mag en dat me ouders mijn auto hele week gebruiken! Ff doorzeuren!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:22

Het schiet al op... nog maar een dikke week

Zijn er al mensen die er GEEN zin in hebben?? Hyper!