Als het alleen windowshoppen en verder gezelligheid was, had ik het niet zo'n probleem gevonden. Het duurste is voor mij alleen het heen en terug reizen..
Marrit13
Geplaatst: 02-09-16 08:37
Waar kom je vandaan? Dacht Meppel he? Ik reis denk ik toch via Zwolle (klein ommetje maar wel gezelliger dan Arnhem-Utrecht alleen), dan kan je op mijn 40% kaart mee als je wil.
Ik was ook niet van plan veel te kopen hoor, maar het lijkt me wel gezellig Nu heb ik geen reiskosten natuurlijk, dat scheelt wel.
Marrit13
Geplaatst: 02-09-16 09:12
Ik ook niet hoor, 3 oktober gaan we nog een weekje op vakantie Maar vind het sowieso leuk om eens in een andere stad te komen waar mensen leuke adresjes weten.
Twilight
Geplaatst: 02-09-16 09:15
ik kan ook niet zoveel shoppen, eind oktober london haha dus daar gaan de centjes allemaal heen
Ik was ook niet van plan om heel veel te kopen heel eerlijk gezegd. Maar gewoon elkaar eens zien, van alles testen en gezellig beppen lijkt me prima
Anoniem
Geplaatst: 02-09-16 09:56
Met zo'n NS groepsretour ben je meestal maar 7 euro kwijt. Geld zit bij mij ook niet veel meer van dus ik doe ook rustiger aan (moet wel nog steeds vanuit werk de goedkeuring krijgen)
Klein lijstje waar ik sowieso graag heen ga; * bijenkorf amsterdam (schijnt heel mooi te zijn met een leuke mac counter) * pro store mac * forever 21 * ergens waar ze meerdere merken make up verkopen *katten cafe (daar kun je katten knuffelen en iets lekker drinken
Marrit13
Geplaatst: 02-09-16 13:50
De katten sla ik even over, ik ben allergisch Maar heb wel hulpmiddelen om de reactie te verminderen
Katten café moet je wel rekening houden dat het een stukje buiten het centrum zit en dat je de meeste dagen (vooral in het weekend) moet reserveren Elke! En dat je er niet met een grote groep naar binnen kan, het is echt maar een mini cafeetje.
Ik moet nog even kijken of ik kan. Ligt er een beetje aan hoe ik die periode in mijn geld/tijd situatie zit.
Drunksheep
Geplaatst: 02-09-16 14:17
Ik ga ook niet uitgebreid shoppen want ik heb meer dan genoeg, maar een paar van mijn favorieten zijn de Urban Outfitters, & Other Stories, Bijenkorf beauty gedeelte, de nieuwe gigantische H&M en ik wil graag een keer naar het kattencafe ja haha. Maar ik eet ook supergraag taartjes bij de Drie Graefjes. En de negen straatjes hebben ontzettend toffe spots. Glamourday klinkt goed trouwens
Ik ken alleen kleine winkeltjes in amsterdam waar ze de kleding verkochten van t merk waar ik voor werkte haha
maar November zou ik wel meekunnen, oktober helaas niet.. kom pas 2 oktober terug van vakantie.. Desondanks zou ook ik voornamelijk meegaan voor de gezelligheid, tuurlijk ook wel wat kopen maar ook mijn budget is niet zo groot als ik zou willen