Dan kan het voor mij doorgaan. Als de rest het er mee eens is ?? Mocht je niet willen rijden voor 4 modellen (mocht de auto nog niet goed zijn van nessa) dan snap ik dat.
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-16 21:44
Er komen wss nog 2 modellen dus dan zitten we op 6. Ik wil het ong van 12 tot 4 ong doen uitloop tot 5 als dat nodig us. Zijn we eerder klaar alleen maar fijn !
Ik wil ieder paard ong 5 min in de paddock geven als portret dat die ook even kan wennen en daarna de losgooi. Zijn er mensen die willen rijden ?
PPeetje
Geplaatst: 18-06-16 23:18
Oh wat gaaf dat het toch door gaat! Ik heb volgens mij nog wel ergens lint als dat nog nodig is. voor ongeveer een paddock groot op 1 hoogte denk ik.
Was anders heel graag mee gegaan met buitenrit. Maar zover ben ik mentaal nog niet. Heeft er goed ingehakt.
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-16 13:00
Ik ben nu terug aan het rijden naar huis. Ik ga als t lukt vanavond even een groeps App maken. Ik pb iedereen even of die jog nee wilt
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-16 13:17
Datum: 26 juni Waar: Kootwijkerzand
Fotografen Naam - boktnaam - aanwezig ja /nee ----------------------------- Elvira - sternphoto - ja Nardi - CastaMickey - ja Suus - Marcato - ja Maritte - Luckyy80 - ja, ovb vervoer.
Modellen Naam - boktnaam - aanwezig ja /nee ----------------------------- Linda - Nessa - ja (ligt aan auto) Bertina - koekeroekus - ja Mucho-Brenin - ja Anne Sophia -... - ja Peetje - ja
Heeft iedereen een pb met z'n nummer gestuurd naar me ? En lucky80 had jij vervoer ? Ben t vergeten namelijk. En gaat iedereen dan nog mee ? Ik heb wss nog 2 modellen wacht op haar antwoordt
Luckyy80
Geplaatst: 19-06-16 14:10
Haha, als het goed is kon ik met jou meerijden? Hadden we het op Facebook over gehad, dat ik naar Baarn kwam, daar rij je waarschijnlijk praktisch langs haha
Ik heb telefoonummer ook per pb gestuurd. Nog even gekeken, maar ik heb voldoende paaltjes (hoge) Ik weet niet of ik genoeg draad heb, maar iemand anders had ook nog toch?
Brenin is er klaar voor. Eindelijk door de wintervacht heen. Nu maar hopen dat we mooi weer hebben!
Ik heb zojuist een pb gestuurd. Ik zal van de week op zoek naar het draad. Heb vanmiddag manensieraden gemaakt...
elmiran
Geplaatst: 20-06-16 15:29
Datum: 26 juni Waar: Kootwijkerzand
Fotografen Naam - boktnaam - aanwezig ja /nee ----------------------------- Elvira - sternphoto - ja Nardi - CastaMickey - ja Suus - Marcato - ja Maritte - Luckyy80 - ja, ovb vervoer. Rachel - elmiran - ja
Modellen Naam - boktnaam - aanwezig ja /nee ----------------------------- Linda - Nessa - ja (ligt aan auto) Bertina - koekeroekus - ja Mucho-Brenin - ja Anne Sophia -... - ja Peetje - ja
Snap dat je moe bent! Best een pittige dag... maar wauw.... dit beloofd wat. Wat een gave foto's!
Luckyy80
Geplaatst: 26-06-16 19:10
Haha vond het erg gezellig! Heb trouwens net een Facebookpagina voor mijn fotografie aangemaakt, daarop kunnen jullie de foto's ook voorbij zien komen. https://www.facebook.com/luckyshotsfotografie/
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-16 19:50
paard 1 Pino
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-16 19:58
paard 2 Senwood
Laatst bijgewerkt door SternPhoto op 26-06-16 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt