omg is het wel door gegaan? Niet leuk te lezen dat er zo slecht gecommuniceert is
LOVESUSHI
Geplaatst: 17-04-16 17:53
Er is imo helemaal niet heel slecht gecommuniceerd, alleen niet via bokt en de organisatie moest zelf ook even kijken hoe en wat voor ze iets kon verstrekken en dat was van te voren zo afgesproken?..
Ik ben benieuwd naar de resultaten! Ik hoop straks van de paarden een voorproefje te laten zien!
Ik heb alvast twee foto's als voorbeeldje Maar het lukt me niet om ze op Bokt te plaatsen, dus heb even een linkje gemaakt. http://myalbum.com/album/OviLoI8dDpQW
Ik heb er al best wel wat uitgezocht per model, alleen moet de foto's nog verkleinen (+watermerk) en evt bewerken. Al houdt ik zelf niet zo van bewerken en ben niet zo'n held in photoshop dus dat zou ik ook kunnen laten als dat niet nodig is. Dus ik ga proberen er vanavond wat op te zetten Ben ook benieuwd naar de foto's van de anderen
BoschA
Geplaatst: 24-04-16 23:02
Bij deze weer een paar foto's
wendy1987
Geplaatst: 28-04-16 16:23
Ik ben heus niet nieuwsgierig.. Zijn er al meer foto's van de andere fotografen? BoschA, hele mooie foto's!!
Ik heb ze afgelopen maandag uitgezocht (eindelijk). Het is bij ons echt onwijs druk op het werk dus dat maakt het niet makkelijker voor mij! Ik zal proberen vanavond en anders zeker weten het weekend een aantal te uploaden. Als je mij je e-mail adres geeft Wendy kan ik ze via Wetransfer sturen.
Hoi meiden, Helaas is het door de omstandigheden (regen, drukke locatie) niet gelukt om de foto's te maken die ik had willen maken en zitten er dus buiten de drie hierboven geen geschikte foto's meer tussen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, ik vind het zelf ook erg jammer, maar het is helaas niet anders.
Ik probeer voor ieder model zo'n albumpje te maken en probeer dat ook zo snel mogelijk te doen. Helaas vraagt mijn studie ook veel tijd (misschien had ik niet voor 3 vakken moeten kiezen ipv 2) dus ik doe nog even geen uitspraken over de tijd die ik daarover doe ;P
Zou je misschien die van Luca naar mijn e-mail adres kunnen sturen?
Bij mij is het helaas nog niet van gekomen om ze te sturen(privé omstandigheden zijn beetje naar).. Ik doe m'n best maar heb geen focus of motivatie op t moment.