Voor mij hoef je geen rekening te houden met een accommodatie. Ik woon hier Ook ivm mijn gezondheid sluit ik het liefst een dag (of 2) aan met rijden. Oktober komt voor mij slecht uit (dan is ons nieuwe huis af) maar hou daar maar geen rekening mee. Doe wat voor de rest het beste uitkomt. Indien jullie dat goed vinden ga ik dan mee. Zap is braaf en ervaren op buitenrit, wil alleen pertinent niet voorop. Ik hou wel van een sportief ritje (hoeft natuurlijk niet).
Hoe ver van te voren kan er nog afgezegd worden, omdat ik een blessure paard heb is het voor mij niet te voorspellen of ze goed blijft. Voor niemand uiteindelijk maar ben er eerder sneu bij weg gekomen..
Ik heb nog een plekje over. Dus als er een datum wordt gekzen dat ik mee kan (en er gebeurt niks geks), dan kun je bij mij inladen. Jij zat toch eichting Utrecht?
kvulden
Geplaatst: 21-06-16 21:02
Is er iemand, van diegene die mee gaat, die bestelling doet en dus weet hoe je met een microscoop om gaat? Ik heb hiervoor alleen nog maar een microscoop, maar kan er niks zinnigs mee zien. Misschien kan iemand van jullie er even naar kijken? Dan neem ik hem even mee. Dan weet ik of die goed werkt of niet.
Ik heb nog een plekje over. Dus als er een datum wordt gekzen dat ik mee kan (en er gebeurt niks geks), dan kun je bij mij inladen. Jij zat toch eichting Utrecht?
thanx!!! qua gekke dingen hou ik ook graag een slag om de arm. al heb ik kliek natuurlijk nog als reserve staan
Martje80
Geplaatst: 22-06-16 21:36
karev schreef:
Hoe ver van te voren kan er nog afgezegd worden, omdat ik een blessure paard heb is het voor mij niet te voorspellen of ze goed blijft. Voor niemand uiteindelijk maar ben er eerder sneu bij weg gekomen..
Dat hangt er vanaf wanneer en hoe we reserveren. Het kan natuurlijk niet zijn dat de anderen dan jouw kosten moeten gaan dragen. En zoals eerdee gezegd passen we de ritten aan aan de minst snelle combinatie, anders gewoon opsplitsen.
Ik ga er vanuit dat als we met een grote groep gaan en er valt er eentje af dat dat bij de accommodatie wel te regelen valt. Misschien kunnen we dat ook van te voren bespreekbaar maken. In iedergeval vragen hoe ze daarmee om gaan.
Ja snap ik natuurlijk... Ik ga er vanuit dat alles goed gaat en ze goed blijft hoor maar zal je net zien dat ze een week voor tijd kats kreupel is. Als er een annuleringsverzekering kan worden afgesloten pp is dat ook wel fijn.