[***] schreef:Ik kan op het moment niet rijden, mijn eigen moet een ander zadel en daarna kan ik weer verder beleren en degene waar ik op reed is verhuisd![]()
Het is inderdaad wel rustig hier
Hydalgo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik kan op het moment niet rijden, mijn eigen moet een ander zadel en daarna kan ik weer verder beleren en degene waar ik op reed is verhuisd![]()
Het is inderdaad wel rustig hier
Trouwens, weet nog wel een plekje in Darp, zal je even pb'en.
Nadia89 schreef:Ow leuk! Zijn er mensen die wel een starten bij de Genieput of het theehuis daar?
Ik heb me paardje in Ruinerwold staan, rij wel 45 min voor ik er ben dus..maar hij heeft conditie zo langzamerhand![]()
Maar hij rijd zo veeeel relaxter als ik met een ander rij.
Dus als er mensen zijn (wel veelal doordeweeks) die daar rijden lijkt het me leuk soms aan te haken!
Kingeping schreef:Wie weetwaar ga je heen met de knollies sofie?
Kingeping schreef:Nadia89 schreef:Ow leuk! Zijn er mensen die wel een starten bij de Genieput of het theehuis daar?
Ik heb me paardje in Ruinerwold staan, rij wel 45 min voor ik er ben dus..maar hij heeft conditie zo langzamerhand![]()
Maar hij rijd zo veeeel relaxter als ik met een ander rij.
Dus als er mensen zijn (wel veelal doordeweeks) die daar rijden lijkt het me leuk soms aan te haken!
Wauw helemaal naar Havelte rijden vanaf Ruinerwold en dan ook nog een rit in het bos!
Wel een dagtaak![]()
Ik denk dat mijn paard het wel voor gezien heeft met de heen reis
Heb je geen trailer tot je beschikking?