Hoi! Wat heb je voor spannends bedacht Elvira? ! Hihi
Ik ben de feeling met het topic een beetje kwijt lady's. Daarom kom ik ook niet naar het verjaardagsfeestje. Maar ik wens jullie heel veel plezier en elvira veel cadeautjes toe!
Ahhh wat jammer dat je niet komt Shirley, dat je niet aan het topic toekomt hindert mij totaal niet, maar ik kan mij wel indenken dat het voor jou zelf ongemakkelijk voelt. Toch heb ik net als Marjolein het gevoel dat je er gewoon nog bij hoort. Komt denk ik ook door dat we Facebook vriendinnetjes zijn.
Nou ik had het al aangegeven in het topic dat ik een treinkaartje heb weten te bemachtigen en dat ik van de partij ben.
Elvira je maakt voor mij wel heel spannend hoor door zo geheimzinnig te doen. Om eerlijk te zijn is dat wel echt een uitdaging voor mij . Maar goed ik kies er voor om het op mij af te laten komen. En ik neem wel oude kleren mee. Jonge jonge echt dit gaat wat worden .
Sure_lee
Geplaatst: 01-03-16 09:26
Wel fijn om te horen dat ik er volgens jullie toch bij hoor. Lief hoor! Ik twijfel wel. Maar ik ga het denk ik toch niet doen. Heb die zondag een fotomeeting in wassenaar en dat is dus weer een takke eind rijden. Voor mijn werk zit ik ook al minimaal 3 uur per dag in de auto en ben sinds gisteren na 2 weken zware griep en holte onstekingen weer aan het werk gegaan. Om dan alle huishoudelijke dingen en de paarden op zaterdag voor half 12 te doen en dan ook weer 3 uur in de auto te moeten zitten gaat teveel worden denk ik. Ik ben namelijk nog steeds heel snel moe als ik wat doe...
Elvirave
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-16 17:48
Ik snap het Shirley maar nog steeds balen dat je niet komt!
Ik wil taart gaan bestellen. Zijn mensen allergisch voor dingen?
Nog even over de pasta, ik maak enkel een basissaus, en daarnaast maak ik nog wat losse dingen die je er zelf doorheen kun gooien. Dus je kunt het zo lekker maken als je wilt. Misschien wil er iemand een of 2 salades bij maken?
Sabini
Geplaatst: 01-03-16 17:58
Ik snap je ook heel goed Shirley En wat mij betreft hoor je er ook gewoon nog bij hoor!
Ik houd niet van slagroomtaart, verder ben ik alleen allergisch voor rauwe appel en rauwe peer.
Anoniem
Geplaatst: 01-03-16 18:14
Geen bijzonderheden voor mij wbt taart. Ik lust alles.
Ik weet nog niet of ik mee eet. Het is voor mij niet zo practisch om een bak eten op de fiets en daarna bus en trein mee te slepen.
Ik eet niet mee hoor! Ga op tijd naar huis ivm de boot. Oftewel lang leve de MAC haha
Anoniem
Geplaatst: 01-03-16 21:45
Ik voel mij daar een beetje ongemakkelijk bij als ik wel mee eet maar niets mee neem. Zal ik anders een toetje mee nemen? Dat is gemakkelijk mee te nemen.