[P] zonsondergang meeting - vrijheidsdressuur - meivakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:43

eline95enile schreef:
Zaterdag tot 5 uur regen staat er bij mijn weersvooruitzicht. Maar ik weet niet of daarna de wolken echt wegtrekken. Afgelopen maand ook een fotomeeting savonds gehad met veel wolken, en dat vond ik wel echt heel jammer! Dan heb ik liever (persoonlijk) dat het verplaatst word. Wanneer wordt er definitief bepaald of het door gaat?

Ja idd, want we moeten natuurlijk wel een zonnetje hebben tijdens een zonsondergang meeting... :D

eline95enile

Re: [P] zonsondergang meeting - vrijheidsdressuur - meivakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:49

Ja inderdaad. Ik weet niet of er een reserve datum bedacht was namelijk. ;)

(was overigens mijn pb met de vraag naar telefoon nummer aangekomen?)

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:40

Zoals het nu lijkt blijft het alleen maar bewolkt..
Net echt handig bij een zonsondergang meeting

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:02

Graag wat meer duidelijkheid van de TS

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 10:43

Sorry dat ik niet online was! Morgen zorg ik dat ik optijd zeg of het door gaat of niet, extra datum is de zondag na de meeting.

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 10:46

Hier de planning zodat alles nog even duidelijk is. Als iemand mijn nummer moet hebben stuur dan even een pb. Ik ben die dag de hele dag snel bereikbaar :)
Afbeelding

7 uur beginnen we, dat staat er fout.
Laatst bijgewerkt door maartje02 op 22-04-16 10:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:46

Deze zondag of volgende week?

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 10:47

Moonshine schreef:
Deze zondag of volgende week?

Deze zondag en als er te veel afmeldingen zijn dan volgende

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:57

Volgens mij is er morgen de hele dag geen zon.. dus dat zal dan wel erg jammer zijn voor deze meeting. :( Dan krijg je niet echt zonsondergang foto's

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:13

Misschien handig om eerst te kijken of iedereen de volgende datum wel kan... want ik ben volgende week toch echt aan het genieten van een weekendje vakantie na 3 maanden non stop te hebben gewerkt.

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:18

Ik moet mij helaas afmelden. Mijn moeder heeft met de slechte weersvoorspelling geen zin om 2,5 uur te rijden voor een zonsondergang meeting zonder zon. :=

Mocht de meeting verplaatst worden, dan ben ik er graag bij, maar ik snap dat dit misschien niet voor iedereen haalbaar is.

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:44

xLillith schreef:
Ik moet mij helaas afmelden. Mijn moeder heeft met de slechte weersvoorspelling geen zin om 2,5 uur te rijden voor een zonsondergang meeting zonder zon. :=

Mocht de meeting verplaatst worden, dan ben ik er graag bij, maar ik snap dat dit misschien niet voor iedereen haalbaar is.

Daar zit ik inderdaad ook aan te denken... Ik moet ook 2 uren rijden voor deze meeting.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:24

Ik heb de ts eventjes een berichtje gestuurd, dat ze vanavond het beste al wel kunnen beslissen of ze met de meeting door gaan morgen of niet, omdat er een hoop van ver komen. Ik zelf denk dat de bewolking mee gaat vallen, omdat er best veel wind staat waardoor de wolken snel over gaan.

Maar het weer blijft gokken natuurlijk, ook als het verplaatst word. Zoals het er nu naar uit ziet is het wel droog in de avond, ik ga nog even bekijken of ik ergens kan berekenen hoeveel bewolking er morgen is. Maar ik hoop dat ts en haar vriendin wel eventjes snel, een beslissing gaan maken ;).

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:40

Ik meld mij hierbij af..

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:46

Ik wil het ook graag eigenlijk vanavond nog wel weten, ook i.v.m. iets anders plannen, wil ik graag voorbereid zijn.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 07:23

Gaat de meeting door??? Mijn bijrijdertje, staat op het punt om deze kant al op te komen.. wil haar het liefst zo snel mogelijk iets laten weten (9 jaar), om haar niet op het laatste moment teleur te stellen.

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 08:31

De meeting gaat niet door! Sorry voor mijn late reactie. Hebben er mensen een voorkeur naar een nieuwe datum?
Laatst bijgewerkt door maartje02 op 23-04-16 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 08:32

teiger150 schreef:
Gaat de meeting door??? Mijn bijrijdertje, staat op het punt om deze kant al op te komen.. wil haar het liefst zo snel mogelijk iets laten weten (9 jaar), om haar niet op het laatste moment teleur te stellen.

Als je bijrijder al onderweg is dan kunnen ik en mijn vriendin evt nog wel komen om foto's te maken, aangezien dat wel een beetje sneu is ja.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:50

Ik vind het niet zo handig om dat nu pas te weten, dat is wel erg laat. Ging er eigenlijk vanuit dat het dus toch door zou gaan omdat het gisteren niet was afgezegd.
Andere datum heb ik niet specifiek voorkeur, kan over het algemeen savonds gewoon wel.

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:59

Ik ben het met bovenstaande eens..
Als TS zou je dit toch beter wat eerder kunnen melden.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:21

Ik heb al contact gehad met ts, ze gaat vanavond met mij en mijn bijrijdstertje naar het strand. Mochten er nu meer fotografen zijn die toch vanavond foto's willen maken stuur mij maar eventjes een pb'tje, dan maak ik wel een mini schema'tje.

Ik snap echt dat er een hoop fotografen balen omdat ts het zo laat af zegt, maar ik denk dat dit voor ts een goed leermoment is. Ik heb ts geholpen met de meeting voordat ik op stage ging (en zelfs tussendoor heb ik me nog met de meeting bemoeid :P). Mijn stage is over dus ik ga vanavond eventjes goed met ts bespreken wat we nu met de nieuwe datum gaan doen, en hoe we er voor gaan zorgen dat iedereen beter op de hoogte blijft ;).

Ik organiseer deze meeting niet, maar ga er wel voor zorgen dat het hopelijk iets beter gaat verlopen :D.

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 15:27

eline95enile schreef:
Ik vind het niet zo handig om dat nu pas te weten, dat is wel erg laat. Ging er eigenlijk vanuit dat het dus toch door zou gaan omdat het gisteren niet was afgezegd.
Andere datum heb ik niet specifiek voorkeur, kan over het algemeen savonds gewoon wel.

Nogmaals mijn excuses! De volgende keer zal ik zorgen dat ik wat eerder meld wanneer het door gaat of niet.

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 09:06

Als de andere datum aankomend weekend wordt moet ik mij helaas afmelden. Ik ga vanaf vandaag een week op vakantie namelijk! :)

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 10:57

Priscilla en ik hebben even voor data gekeken dat wij kunnen.
De datum zou dan 3 mei worden, is iedereen dan bereid om te kunnen komen? Als dat niet het geval is moeten we een weekend buiten de vakantie kiezen.

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 11:02

Ik meld mij af ;)