Haha, klopt idd wel Tessa! Ging vroeger ook af en toe wel zo vroeg met de trein. Maar voor 8 is het meestal wel redelijk rustig met fietsen. Heerlijk is dat altijd! Maar is je fiets weer gemaakt dan ondertussen? Als ik het zo lees lijkt het er wel op!
Haha, nee in de trein is het megadruk, maar er is eindelijk plek in de fietsenstalling. Heel vaak begin ik om half 1, nou probeer dan maar is een plekje te vinden. En ja, hij heeft eindelijk de band geprobeerd te plakken, maar hij was helemaal niet lek, schijnt nu. Het ventiel zat er niet goed op
Ja, heb ze langs zien komen! Ging net naar het station en fietste er langs. Viel me wel op dat alle pieten nu weer zwart waren, vorig jaar hadden ze nog kaas- en stroopwafelpieten..
Haha fijn he dat de hefbrug weer gewoon gebruikt kan worden? Ik ben er met de scooter ook al een paar keer overheen geweest. Moet soms voor werk in Waddinxveen zijn. Scheelt me zo 15 min reistijd.
Vraagje aan de mensen hier, werk als persfotograaf, vinden jullie het leuk als ik af en toe een mooie foto uit Gouda hier laat zien ook?
Tilmar
Geplaatst: 16-11-15 14:42
Hallo allemaal! Ik moet nog even alles lezen, maar zag de titel en dacht: Dat is leuk! Ik ben in Gouda opgegroeid en mijn ouders wonen er nog steeds, ikzelf woon in Woerden, maar ben dus best vaak in Gouda. Leuk om hier te kletsen!
Ikzelf heb in Bloemendaal gewoond, vlakbij winkelcentrum de Heester, mijn ouders wonen nu tegen Reeuwijk aan.
En mooie foto's uit Gouda zijn altijd leuk!!
Compliment
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-15 14:59
Gezellig er komen steeds meer mensen uit Gouda bij!
Zoals al eerder aangegeven staat mijn paard in Breukelen! Voor nu staat hij er super en ben ik zeker niet van plan om hem te verhuizen. Wel ben ik benieuwd naar stallen in en rondom Gouda (max 5 km) met binnebak. Bij voorkeur geen manege
Jullie weten die vast! Dus brand los!
Lessie
Geplaatst: 16-11-15 15:21
Afgelopen zaterdag was er idd weer prinsverkiezing ja! Maar ik ben eigenlijk alleen in februari altijd van de partij, met het 'echte' carnaval!
Ricie
Geplaatst: 16-11-15 15:39
Best indrukwekkend vanmorgen even bij de herdenking voor de slachtoffers uit Parijs geweest bij het Huis van de Stad, opkomst van bijna 500 man denk ik. 2 foto's van de mensen en burgemeester die de vlag halfstok hees.