Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:30

Amburtjoz schreef:
Oh lekker Emma! Ben lichtelijk jaloers, wij gaan bij Meneer Wong eten in Vleuterweide. Ben er nog nooit geweest dus ik zie het wel..

Leuke baan Patrick! En plan/maak jij al je reizen zelf? Wij zijn ons aan het oriënteren op India / Sri Lanka in augustus 2016 en willen niet meer zo'n vaste/georganiseerde rondreis maar juist iets meer zelf trekken.

Hoi Britt :+:

Prettig toch juist dat je een brede interesse hebt Lian? Ligt de wereld voor je open en kan je eigenlijk jezelf vrij laten. Wellicht dat je master uiteindelijk duidelijkheid zal geven of er 1 'richting' is die je het meest aantrekt inderdaad.
Ja en nee, vaak zocht ik eerst een baan (in de paarden), dat was nooit zo moeilijk. Dan zorg je er voor dat je de omgeving kent, bezienswaardigheden en een aantal locals, vervolgens zorg je ervoor dat je zo veel mogelijk vrij bent :D

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:52

Ailill schreef:
Amburtjoz schreef:
Oh lekker Emma! Ben lichtelijk jaloers, wij gaan bij Meneer Wong eten in Vleuterweide. Ben er nog nooit geweest dus ik zie het wel..

Leuke baan Patrick! En plan/maak jij al je reizen zelf? Wij zijn ons aan het oriënteren op India / Sri Lanka in augustus 2016 en willen niet meer zo'n vaste/georganiseerde rondreis maar juist iets meer zelf trekken.

Hoi Britt :+:

Prettig toch juist dat je een brede interesse hebt Lian? Ligt de wereld voor je open en kan je eigenlijk jezelf vrij laten. Wellicht dat je master uiteindelijk duidelijkheid zal geven of er 1 'richting' is die je het meest aantrekt inderdaad.
Ja en nee, vaak zocht ik eerst een baan (in de paarden), dat was nooit zo moeilijk. Dan zorg je er voor dat je de omgeving kent, bezienswaardigheden en een aantal locals, vervolgens zorg je ervoor dat je zo veel mogelijk vrij bent :D

Haha jij hebt het goed bekeken zeg! nu nog plannen in de agenda staan?

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:53

Kom maar op met dat lijstje want ik ben de draad al kwijt :')

Vandaag iemand op m'n pony gehad die hem evt gaat bijrijden, haar dochter van 9 even laten uitstappen en die stuurt m even super netjes rond terwijl ze niet eens met d'r benen onder t zadel vandaan kwam :+

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:57

Sunrise19 schreef:
Lekker hoor! Daar zit je echt prima! Wij hebben er zo'n 16 jaar een caravan gehad. Mijn opa en oma hebben uiteindelijk onze caravan overgenomen. Maar toen ze moesten gaan kopen zijn ze ook weggegaan. Stonden aan de lek, dus gelijk de duurste plekken haha.

check wat ik gevonden heb!
http://nl.tinypic.com/r/2yn1l35/8
http://nl.tinypic.com/r/14celp1/8

Jeetje ik werd daar 18 oid, lang lang geleden

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:59

Rofah schreef:
Kom maar op met dat lijstje want ik ben de draad al kwijt :')

Vandaag iemand op m'n pony gehad die hem evt gaat bijrijden, haar dochter van 9 even laten uitstappen en die stuurt m even super netjes rond terwijl ze niet eens met d'r benen onder t zadel vandaan kwam :+

Liiszle: Lisanne, 27, Lopikerkapel

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:07

Liiszle schreef:
Sunrise19 schreef:
Lekker hoor! Daar zit je echt prima! Wij hebben er zo'n 16 jaar een caravan gehad. Mijn opa en oma hebben uiteindelijk onze caravan overgenomen. Maar toen ze moesten gaan kopen zijn ze ook weggegaan. Stonden aan de lek, dus gelijk de duurste plekken haha.

check wat ik gevonden heb!
http://nl.tinypic.com/r/2yn1l35/8
http://nl.tinypic.com/r/14celp1/8

Jeetje ik werd daar 18 oid, lang lang geleden

Wow mijn haar :') En damn wat was ik daar nog slank :oo Super grappig dit :')

@Tessa: Ik woon niet meer in Breukelen, maar woonde op de scheendijk *D Tussen de rijke stinkerds :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:12

Hee Amber jij ook hier haha!

@tessavb ik zit op de fmr, die zit nu op de daltonlaan! Jij?

Ik zie dat Emma hier langsgeweest is met haar sushi obsessie :') ik lust geen sushi dus ik pas :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 19:14

Oké ik zei dat ik later wel op de rest zou reageren maar ik ben te moe haha, sorry.

Dus ik zeg even zo: welkom alle nieuwelingen! Ook een jongen ertussen zag ik, leuk!

wilmatj

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:23

Zo'n lijstje is wel slim ja.
Wat een mensen hier uit de buurt zeg.

Voor een meting dat met sushi of enge films te maken heeft laat ik het helaas afweten, beide niet mijn ding haha.
Iets anders leuks ben ik wel voor in! :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:26

Liiszle schreef:
Haha jij hebt het goed bekeken zeg! nu nog plannen in de agenda staan?
Waren leuke jaren, nu een meer volwassen leven. . . moet er nog steeds aan wennen.

Yes, al is dit wel van een ander kaliber. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de Mongol derby 2016 :D

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:37

Citaat:
Lian: Lian, 21, Veenendaal (maar veel in Utrecht te vinden)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 19:38

Citaat:
_Linn_: Linda, 25, Nieuwegein

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:41

Citaat:
Melisding: Melissa, 22 (over 2 weken 23), Vianen

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:54

Citaat:
Rofah: Sharon, 27, Veenendaal

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:56

Ailill schreef:
Waren leuke jaren, nu een meer volwassen leven. . . moet er nog steeds aan wennen.

Yes, al is dit wel van een ander kaliber. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de Mongol derby 2016 :D

Mongol derby, gaaaaaaf :oo

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:59

Citaat:
Sunrise19: Larissa, 27, Montfoort

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:08

Citaat:
MarlindeRooz: Marlinde, 20, Utrecht

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:09

Jeetje ik heb braag meegelezen maar ik heb een drukke vakantie gehad en ik heb straks tentamens. Ben nu aan het oppassen dus ik heb even bijleestijd. := Zal even netjes bijlezen. :=

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:11

Als iemand mij in dat citaat wil proppen? (jullie gaan vanzelf merken dat ik heeeeeeel slecht ben in quotes enzo)Alvast bedankt!

Mala26: Tamara,29,Leusden.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:13

Citaat:
Mala26: Tamara, 29, Leusden

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:16

Mijn dank is groot Lian :D

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:20

Rofah schreef:
:wave: ik kom me ook maar even melden

Sharon, 27 en wonend in Veenendaal met vent en beesten :)
Heb een stronteigenwijze haf die in Rhenen (kwintelooijen) staat en doe daarnaast pogingen om tijd te vinden voor werk en studie :)

Wat leuk! Haflingers zijn geweldig! :D

wilmatj schreef:
_Linn_ schreef:
@Wilma: Hallo welkom! Ik 'ken' jou ook al een beetje, inderdaad van de advertenties die ik wel eens voorbij zie komen. Ook heb ik heel even Boaz van Jisca gereden toen ze nog bij jullie op stal stonden. Ik wist echter niet dat het bij Galecop daar van jou is, loopt dat een beetje?
En wat spannend en mooi dat je zwanger bent! Verloopt het tot nu toe goed? Wat spannend dat je op 31 dec uitgerekend bent, wie weet krijg je wel het eerste kind van 2016 haha!

@Willemieke: Heej, jou ken ik uiteraard ook al!

pff boaz heeft maar een maandje bij ons gestaan.. kan jou daarbij niet voorhalen...

Ponypark galecop loopt heel wisselend.
supper veel vraag naar maar onze accomodatie schrikt wat af..
geen stallen, slechte bak.. we moeten echt nog heel veel verbeteren.

de zwangerschap verloopt voor de kleine super, groeit goed, geen rare dingen alles volgends verwachting.
maar voor mezelf wat meer drama.
Eerst maanden misselijk en overgeven.
En nu val ik zo nu en dan flauw uit het niets..
Maar verder gaat het gelukkig super :)

Wat jammer dat je zwangerschap voor jou zwaar is! Erg gaaf dat jij je eigen stal hebt! Had je advertentie al langs zien komen. Ik moet helaas op zoek naar een betaalde baan denk ik. Student zijn is duur! -O-

XmissdaphX schreef:
Leuk! Ik wil me ook graag melden!

Daphne, 22 jaar kom uit Baambrugge, en paardje staat in Abcoude!

Studeer in Houten dus dagelijks wel in Utrecht te vinden :)

Welkom! Wat voor studie doe je?

Calanddra schreef:
Hey! Mag ik mij ook hier melden? :D

Ik ben Jennifer, 27 jaar en wonende in Houten. Ik werk bij de Hornbach :D

Ben in t bezit van 2 knappe tinkers, eentje van 18 en eentje van 1 :D

Welkom! En tinkers zijn ook al zo leuk. (is het al duidelijk dat ik een voorkeur voor kleine koudbloeden heb... :') )

BianCatjee schreef:
Hallo allemaal, ik kom mij ook even melden :)

Ook ik kom uit de buurt.. ik ben Bianca 26 jaar en woon sinds een jaar in Lopik, daarvoor altijd in Odijk gewoond. Ik ken dus zo goed als niemand hier in de buurt op mijn collega na.. en wilma hier uit het topic ken ik ook ;)
Ik heb 4 eigen paardjes (2 fuchsen en 2 shetlanders) en heb nog 4 shetlanders in pension staan. 2 van mijn merries zijn drachtig :)
Ik werk momenteel bij een Kattenhotel en een honden uitlaatservice, heb hiervoor op een dressuurstal gewerkt.

Erg leuk werk heb je lijkt me! :D En ook weer gave paardjes! <3

_Tara_ schreef:
Wat een drukte, leuk! :D Ik zal mezelf vanmiddag/vanavond even beter voorstellen dan ik tot nu toe gedaan heb. Ik zie een hoop bekende namen.

Marinde, jij bent zo'n beetje m'n buurvrouw zo te horen :P Ik woon dicht bij Lombok.

Wat leuk! Waar woon jij? Ik woon heel dicht bij de kanaalstraat, tussen de kanaalstraat en de vleutenseweg in. Dichtbij de damstraat ook! :D
En volgens mij heb ik jou al eens gemeet bij Hilde!? :D

Lian schreef:
Hee hallo wat leuk dit!
Ik ben Lian, 21 jaar. Heb de afgelopen 4 jaar Planologie gestudeerd in Deventer, waar ik ook ruim drie jaar heb gewoond. Sinds september volg ik een premaster aan de UU (voor de master Urban Geography) en het reizen Deventer-Utrecht beviel me totaal niet, dus ik zit nu even bij paps en mams in Veenendaal. Hopelijk tijdelijk, maar helaas is een kamer vinden in Utrecht nogal een uitdaging. :+

Verder ben ik nogal een kletskous en houd ik van thee, lekker eten, films (geen enge!) en series, lezen, niks doen en slapen is ook wel een grote hobby. :')
Paardrijden doe ik als het me uitkomt op een manege waar ik inmiddels alweer ruim 13 jaar rondloop en ben blijven hangen. Heb in Deventer wel gezocht naar een bijrijdpaard oid maar niks kunnen vinden en een eigen paard kan ik als arm studentje niet financieren. Ben overigens een echte recreatieruiter, rijd het liefst een mooi rondje door het bos! :)

Series, films en lezen vind ik ook leuk haha! Leuk dat je nog bij je oude manege rijdt! :D

Adamootje schreef:
Nee Emma, ik ben niet meer aan het solliciteren op docentenbanen. Die zijn er eigenlijk ook maar heel weinig. Daarnaast zijn de meeste baantjes maar voor tijdelijk en bij AS watson heb ik een vast contract. Daar probeer ik nu ook door te groeien.

Ga de opleiding tot docent Nederlands doen haha! :D Maar fijn dat je wel een vast contract hebt! Dat is al erg zeldzaam!!!

Amburtjoz schreef:
Sushi eten? O:)

Ik heb straks een etentje met het bestuur van de gymnastiekvereniging maar barst nu al van de honger (sowieso altijd nadat ik 5 uur heb lesgegeven).

Ik word dan altijd heeeel chagrijnig haha! :') Was het eten lekker?

Ailill schreef:
Tof!

Patrick hier, 27 en ik woon in het centrum van Culemborg. Sinds afgelopen zomer niet meer aan de studie en nu werkzaam als online marketeer/recruiter voor een landelijk logistiek uitzendbureau, enorm toffe job!

Naast mijn werk druk met sporten, ben langzaam de paarden weer aan het oppakken en begonnen met het schrijven van een boek. Naast werken is reizen mijn grootste passie, dit combineer(de) ik vaak met werk en paarden. . . op de een of andere manier blijft dit trekken, ben nu met een nieuw plan bezig, de eerste stappen zijn gezet :)

Welkom! Waar gaat het boek over dat je schrijft?

Britt_Sisi schreef:
Nou dan meld ik me hier ook maar, ik dacht jullie verhuizen allemaal wel mee naar het andere Utrecht topic haha!
Ik ben Britt, 23 jaar, woon in Overvecht, studeer SPH aan de HU en werk in de gehandicaptenzorg en op een kinderboerderij.
Ik ken al een aantal mensen uit dit topic zag ik!

Heey ook een HU student! :wave:
Wat leuk dat je op een kinderboerderij werkt! Lijkt me erg leuk!

_Linn_ schreef:
Even een snel ego postje van mij tussendoor, reageer later wel even uitgebreid zit nu op me telefoon.

Maar wij hebben nu net weer nét onze basketbalwedstrijd verloren :( Vorige week ook met maar 1 puntje en nu met 2 puntjes :( Super zuur....Maar ik heb wel lekker gespeeld!

Balen van je wedstrijd! -O-

Zo. :')

Ik zal me nog eens voorstellen;
Ik ben Marlinde, (net) 20 jaar, woon sinds Augustus in Utrecht en heb het er erg naar mijn zin! :D Ik studeer voor docent Nederlands aan de HU. Verder heb ik nog weinig hobby's in Utrecht. Ik rijd geen paard meer. Heb ooit gehockeyd maar dat wil ik nu nog even niet oppakken. Wil me eerst focussen op mijn studie en straks een leuk bijbaantje.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:26

mala26 schreef:
Mijn dank is groot Lian :D

Geen probleem! :)

Britt_Sisi schreef:
Hee Amber jij ook hier haha!

@tessavb ik zit op de fmr, die zit nu op de daltonlaan! Jij?

Ik zie dat Emma hier langsgeweest is met haar sushi obsessie :') ik lust geen sushi dus ik pas :')

Niet ingaand op de quote, maar heb ik een bizar goed geheugen of ben jij geen leiding bij het Fjordenpaard? O:)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:26

Citaat:
Adamootje: Felicity, 23, Nieuwegein

Ik zag trouwens dat iemand Fuchs had? Dat is echt mijn lievelingsras, ze zijn zo ontzettend mooi!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:35

Citaat:
Adamootje: Felicity, 23, Nieuwegein
wilmatj: wilma, 22, woerden, dagelijks in montfoort en nieuwegein.