Laatst bijgewerkt door Silkwood op 01-06-23 02:14, in het totaal 1 keer bewerkt
chamion
Huisheks
Geplaatst: 12-01-16 16:24
OutOfTheWood schreef:
Looking for people ^^ Chamion is niet meer zo actief dus ik zal d'r eens appen
Tja, een mogelijk eigen bedrijf opstarten en een klantenkring opbouwen kost ook zeer veel tijd en vooral zeer veel energie. En dan nog een eigen huis, sollicitaties afwerken. Reisjes naar het buitenland voorbereiden (ik heb uitnodigen gekregen om te gaan werken, in de paarden, Egypte, Denemarken, Duitsland, Engeland, Ierland en Schotland)
Hier komen is nog steeds mogelijk en menles kan ik nog steeds regelen (al moet ik dat even vragen aan de parttime baas of aan de mennende collega's)
Maar ik moet even kijken wanneer het huis hier leeg is om een datum te roepen. Of dat ik zo wie zo ergens een datum kan gillen en dan alles om iedereen hier in het huis kan regelen (en niet dat ze allemaal ziek zijn zoals nu)
Op de site helaas ook nauwelijks nog actief (in ieder geval niet met de paarden) maar hopelijk kom ik daar binnenkort weer, want ik wil echt aan de slag. Ik mis het gewoon om in de vrije tijd even een uurtje of tig op te spelen.
Indien er nog mensen zijn die wel gezellig willen komen eten en eventueel een menles willen volgen (of dit gratis zal wezen of tegen een gereduceerd tarief kan ik nog niet zeggen) geef even een gil via de pb. Dan kunnen we gewoon een keertje afspreken. Gaan we eerst mennen om daarna ergens lekker te gaan eten (afhankelijk van de dag zal dit 20 euro o/p wezen of 25 euro p/p exclusief drinken)