leuke mensen omgeving [***]/Overijssel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: leuke mensen omgeving Deventer/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 23:01

Hè die weg komt mij bekend voor suus :P
Mooi beestje hoor.

Welkom kirsten

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 23:03

Welkom Kirsten!

Leuk al die buitenritten! Was er ook lekker weer voor, op de vliegen na dan :+ Ik heb een hele fijne les gehad met Rianne vanavond :)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 18:14

Spianne schreef:
Welkom Kirsten!

Leuk al die buitenritten! Was er ook lekker weer voor, op de vliegen na dan :+ Ik heb een hele fijne les gehad met Rianne vanavond :)

Wat fijn!

En lekker inderdaad al die buitenritten!

Ik heb vanmorgen een buitenrit gemaakt, en vanmiddag naar riant geweest voor t NK mennen. Was weer een gezellige wedstrijd :) misschien morgen nog even terug voor de vaardigheid!

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 15:24

Bedankt dames :)

Beetje een rare week achter de rug.. En wil ik graag even van me afschrijven. Afgelopen maandag te horen gekregen dat een goede kennis van mij en mijn moeder op 59-jarige leeftijd is overleden aan een hartstilstand. ;( Donderdag hadden we de crematie van haar, waar ik heel erg verdrietig was. Het was een enorm leuke, lieve en zorgzame vrouw. Ze kwam regelmatig bij ons op bezoek voor een bakkie. Ik kon s'avonds niet slapen en had erg last van huil buien. Omstreeks 06:00 werd ik weer wakker en moest weer ontzettend huilen. Ik ben maar naar beneden gegaan met mijn kussen onder mijn arm. Ik ben op de bank gaan liggen, waar mijn lieve poes ook lag te slapen. Zo had ik een beetje het idee dat ik niet alleen was en had ik de tv zachtjes aangezet. Ik ben kort daarna in slaap gevallen, zo had ik nog wat uurtjes slaap kunnen pakken. Ik werd om 10:00 op een niet al te leuke manier wakker gemaakt door m'n vader... :\ Ik ben na wat eten en drinken m'n ding gaan doen, maar wat is dat lastig zeg. Ik heb ook verder de hele dag in m'n pyjama gelopen en verder weinig gedaan.

Nu gaat het inmiddels gelukkig wel wat beter met me en kan ik de draad weer een beetje oppakken. Gisteren heeft mijn buurman mijn nieuwe fiets gebracht waar ik vrijdag naar was wezen kijken. Dat was wel even wat leuks. Vandaag heb ik een luie zondag met vriendlief, straks alleen nog even gauw naar de supermarkt en dan ga ik vanavond op tijd weer naar huis vanwege de kat.

Hebben jullie nog iets meegemaakt deze week?

Oh, nog even wat anders. Lijkt het jullie wat om een keer te gaan meeten?
Ik kwam laatst een ontzettend leuke advertentie tegen van een stal in Zutphen dat je op Shires kunt rijden :D Lijkt jullie dat wat? Of een keer een buiten rit maken op western paarden op een stal in Ede?
Het is een idee, als jullie misschien iets zien/horen/weten ben ik daar wel nieuwsgierig naar! :)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 18:33

Menyanthes schreef:

Beetje een rare week achter de rug.. En wil ik graag even van me afschrijven. Afgelopen maandag te horen gekregen dat een goede kennis van mij en mijn moeder op 59-jarige leeftijd is overleden aan een hartstilstand. ;( Donderdag hadden we de crematie van haar, waar ik heel erg verdrietig was. Het was een enorm leuke, lieve en zorgzame vrouw. Ze kwam regelmatig bij ons op bezoek voor een bakkie. Ik kon s'avonds niet slapen en had erg last van huil buien. Omstreeks 06:00 werd ik weer wakker en moest weer ontzettend huilen. Ik ben maar naar beneden gegaan met mijn kussen onder mijn arm. Ik ben op de bank gaan liggen, waar mijn lieve poes ook lag te slapen. Zo had ik een beetje het idee dat ik niet alleen was en had ik de tv zachtjes aangezet. Ik ben kort daarna in slaap gevallen, zo had ik nog wat uurtjes slaap kunnen pakken. Ik werd om 10:00 op een niet al te leuke manier wakker gemaakt door m'n vader... :\ Ik ben na wat eten en drinken m'n ding gaan doen, maar wat is dat lastig zeg. Ik heb ook verder de hele dag in m'n pyjama gelopen en verder weinig gedaan.

Nu gaat het inmiddels gelukkig wel wat beter met me en kan ik de draad weer een beetje oppakken. Gisteren heeft mijn buurman mijn nieuwe fiets gebracht waar ik vrijdag naar was wezen kijken. Dat was wel even wat leuks. Vandaag heb ik een luie zondag met vriendlief, straks alleen nog even gauw naar de supermarkt en dan ga ik vanavond op tijd weer naar huis vanwege de kat.

Ik kwam laatst een ontzettend leuke advertentie tegen van een stal in Zutphen dat je op Shires kunt rijden :D Lijkt jullie dat wat? Of een keer een buiten rit maken op western paarden op een stal in Ede?
Het is een idee, als jullie misschien iets zien/horen/weten ben ik daar wel nieuwsgierig naar! :)

Wow wat een enorm naar verhaal zeg! Jeetje!
Heel veel sterkte ermee!

Een keer meeten lijkt me hartstikke leuk! De stal in Zutphen op shires ben ik al een x geweest en vond ik eerlijk gezegd smerig tegenvallen onwijs slecht tuig voor de paarden ook, allemaal niet passend enzo, hoeven heel erg lang en vond de paarden er ook echt slecht uitzien. Dus dat heeft zeker niet mijn voorkeur... De stal in ede 'ken' ik ook en lijkt me echt hartstikke leuk om dat een x te gaan doen! Ik ben voor haha!

Hier nog wat meegemaakt... Eh.. Niet veel bijzonders eigenlijk.

Morgen gaat m'n zoontje voor het eerst naar het kdv en heb L buikpijn als ik er alleen al aan denk hahaha! Maargoed, is maar een half dagje en kan ik even wat met de pony's doen! Is om te wennen. Vond dat wel zo fijn om te doen als ik thuis was, dan kan ik hem tenminste ook ophalen als het niet goed gaat...

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:42

Poeh wat een verhaal heel veel sterkte.

Hier ook weinig mee gemaakt. Denk dat ik toch zo nog even ga rijden. Als het weer tenminste een beetje mee werkt.

Estell, succes morgen maar het komt vast wel goed bij kdv met je zoontje.

Hier gaan we morgen weer verder met het bestraten van onze tuin. Als dat klaar eens kijken of we de tuin hond proof kunnen maken zodat de hond niet meer over de schutting kan. (Jaja onze hond ligt gewoon als er iemand langs loopt boven op de schutting) Maar aangezien mevrouw niet zo lief is.... (zacht uitgedrukt) moeten we echt wat verzinnen.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 22:57

Herkenbaar verhaal van de hond Marjolein. Hier hebben we een soort noodoplossing gemaakt. Kan morgen wel eens een foto maken als je wil?

Oh, komt ook heus goed! Als die maar 1x geweest is denk ik.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:19

estell__ schreef:
Menyanthes schreef:

Wow wat een enorm naar verhaal zeg! Jeetje!
Heel veel sterkte ermee!

Een keer meeten lijkt me hartstikke leuk! De stal in Zutphen op shires ben ik al een x geweest en vond ik eerlijk gezegd smerig tegenvallen onwijs slecht tuig voor de paarden ook, allemaal niet passend enzo, hoeven heel erg lang en vond de paarden er ook echt slecht uitzien. Dus dat heeft zeker niet mijn voorkeur... De stal in ede 'ken' ik ook en lijkt me echt hartstikke leuk om dat een x te gaan doen! Ik ben voor haha!

Hier nog wat meegemaakt... Eh.. Niet veel bijzonders eigenlijk.

Morgen gaat m'n zoontje voor het eerst naar het kdv en heb L buikpijn als ik er alleen al aan denk hahaha! Maargoed, is maar een half dagje en kan ik even wat met de pony's doen! Is om te wennen. Vond dat wel zo fijn om te doen als ik thuis was, dan kan ik hem tenminste ook ophalen als het niet goed gaat...

Dankjewel Estell
Oh dat is wel erg jammer dat het zo tegen is gevallen.. Dan maar een keer naar Ede! :D
Ik kwam een poos geleden een topic tegen hier op Bokt van een stel dames die daar ook heen zijn geweest en het ontzettend goed naar hun zin hebben gehad!

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:39

maj0 schreef:
Poeh wat een verhaal heel veel sterkte.

Dankjewel Marjolein!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:50

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:58

Ik zal vanavond je topic even lezen ;)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:06

estell__ schreef:
Herkenbaar verhaal van de hond Marjolein. Hier hebben we een soort noodoplossing gemaakt. Kan morgen wel eens een foto maken als je wil?

Oh, komt ook heus goed! Als die maar 1x geweest is denk ik.

Graag! Zijn hier beetje ten einde raad met het beestje.

Zal je topic even lezen adrienne

charmaine90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:18

Ik rijd mijn eigen IJslander in Bennekom in het bos vlakbij de Ginkelse Heide, ze is 24 jaar en heeft cushing dus tis vooral veel wandelen, werken aan de hand en 1 keer in de week rijden meestal. En ik rijd IJslanders in Loenen bij Alfsengi, daar doe ik helpen met de training, jonge paarden en de hengst een beetje rijden.

charmaine90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:30

De witte is van mij. De eerste is de hengst en die andere zwarte is een van de jonkies

charmaine90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:31

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:34

Wat leuk!

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:58

Leuk al die ijslanders! :)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 21:33

Afbeelding

Wij hebben het zo voor de hond!

Ik ben echt kapot, reageer morgen even uitgebreid!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:03

Leuk die IJslanders :D

Iemand die nog winterdekens zoekt maat 205? Aangezien jullie redelijk in de omgeving wonen? O:)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 15:16

Suusie22 schreef:
Leuk die IJslanders :D

Iemand die nog winterdekens zoekt maat 205? Aangezien jullie redelijk in de omgeving wonen? O:)

Ik zoek ze niet, heb d'r nog wel een bult liggen :))

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:21

Ik heb nog 2 gloednieuwe liggen in de verpakking met kaartjes er nog aan, aangezien ik na deze zomer wil gaat stoppen. Vandaar die vraag :P

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:32

Suusie22 schreef:
Ik heb nog 2 gloednieuwe liggen in de verpakking met kaartjes er nog aan, aangezien ik na deze zomer wil gaat stoppen. Vandaar die vraag :P

Wat voor dekens en welke prijs.
Pb mag ook :)

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:33

Hello, hello!

Ik kom me ook melden :D

Ik ben Mariëlle en ik ben officieel Gronings, maar ik kom weer naar Deventer om archeologie aan het Saxion te studeren :) Ik heb dat al eerder een jaar gedaan, maar door omstandigheden en luiheid niet gelukt... Naja, dan maar 8 maand in Engeland gezeten en nu ben ik weer klaar voor een frisse start. Momenteel ben ik weer opzoek naar een kamer (als iemand wat weet, tips zijn welkom!). Deventer is echt een fantastische stad. Erg mooi en gezellig (de binnenstad dan) en dat terwijl ik geen stadsmens ben.

Ik heb een superlieve Haflinger, Wilco. Hij kan ook erg ondeugend zijn, maar is nooit gemeen. Hij is zo lief dat de kinderen van de manege-eigenaresse hem zonder problemen 's ochtend naar de wei kunnen brengen en hem weer op kunnen halen. En die kinderen zijn 3 t/m 7 jaar. Onder het zadel is het soms wel een draakje, maar wel op een goede manier.

Mijn hobbies/interesses zijn Geschiedenis (natuurlijk!), lezen (en laat Deventer nou de boekenstad zijn :D), internetten, series/films kijken en op vakantie gaan (wel cultuur-vakanties, kastelen bezoeken etc.).

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 15:34

Welkom Mariëlle! Interessante studie!!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:35

Welkom :), ik ga ook aan saxion studeren.

Klaag van mij ;(
Het zou leuk moeten zijn als je moeder terug uit het ziekenhuis komt, nou bij mij dus niet :(
Eerste wat ze doet is mij afkatten dat het huis niet spik en span is, en dat ik lui zou zijn en weet ik wat allemaal.

Ben nu beetje verdrietig, want voor mijn gevoel had ik echt mijn best gedaan.