Van mij is nog wat afhankelijk van mijn knie. Ook al mag ik hopen dat dat over een maand goed genoeg is om te rijden.
radnah2
Geplaatst: 19-07-15 13:17
Haha blijkbaar wel. Maar je had het zelf ook al aangeboden of wil je me nou niet meer meenemen?
OV is meer voor terugweg want ik weet niet of ik oppas kan regelen voor mn honden voor een nacht. Maar ik ga mn best doen want dan kan ik ook blijven slapen (als er nog plek is word een knusse boel).
Hahaha alleen ff zwaaien en rij je weer naar huis?
Ja, want uitstappen kost te veel moeite
Exitium schreef:
Hij mag ook alleen langskomen..
Gewoon een Joostje doen, en met de auto naar binnen rijden
N_B_N
Geplaatst: 20-07-15 18:28
Jaaaaa ik ga ook graag mee groepsdaten! Eventueel mag het ook bij mij! Maar dat is misschien niet het handigste en jullie geloof ik al een accommodatie hadden
29 augustus chek!!!! Bowlen vind ik altijd erg gezellig met daarna een hapje eten. Maar ik had begrepen dat niet iedereen in fysieke gezondheid heerst dus dan is het voor die personen misschien minder leuk
Wat gaan we doen? Spelletjes (sjoelen, twister? bordspelletjes?) We kunnen wel iets gaan doen als bowlen, karten of lasergamen maar dat is daar allemaal niet in de buurt én het hakt flink in het budget.
Waarschijnlijk is de reis er naartoe al een relatief kostbare aangelegenheid voor de meesten van ons. En dan nog de kosten voor (avond)eten, snacks/knabbels, drinken en ontbijt.
Smee__
Geplaatst: 20-07-15 21:18
Ik ben wel een relatief arme student Maar gewoon spelletjes is wel heel leuk! Laatst nog twister gedaan met vrienden, we hebben in tijden niet zo gelachen maar dat kon ook door de alcohol komen
radnah2
Geplaatst: 20-07-15 21:19
Maar wat doen we met eten/drinken? Geven we allemaal geld aan iemand die drinken/eten regelt? Of nemen we allemaal iets mee?
Denk dat we voor de meeting het simpel moeten houden. Kosten voor de reis is al duur genoeg voor meeste en eerst maar zien of we elkaar in het echt ook gezellig vinden
_Natasja_
Geplaatst: 20-07-15 21:19
Ik vind alles best.
*denkt na*
Ik vind veel goed.
N_B_N
Geplaatst: 20-07-15 21:20
Ja gezelschapspelletjes
Geld geven en 1 iemand de boodschappen lijkt mij het handigste
radnah2
Geplaatst: 20-07-15 21:21
_Natasja_ schreef:
Ik vind alles best.
*denkt na*
Ik vind veel goed.
Lekker makkelijk
Jacquelinee_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-15 21:22
Mijn budget is idd niet zo hoog. Gewoon spelletjes is altijd geslaagd! Zou er iemand zijn die alle boodschappen zou willen doen?
Ik zit in Arie z'n kofferbak dus voor mij is het ook niet handig
APCIII
Geplaatst: 20-07-15 21:25
Ik kan wel twee flessen cola en wat knabbelnootjes in de auto gooien. Wat over is, komt wel weer mee terug.
Maar inderdaad, voor het eten is iets centraal inkopen wel zo handig. Wat gaan we eten? Ik zag hierboven al "geen vlees, geen vis" en "geen pannenkoeken" en ergens anders las ik "geen chinees".
Snackbar-voedsel dan maar? Een paar diepvrieszakken en een frituurpan zijn eenvoudig te regelen.
Oh, en nog iets: vanaf hoe laat ongeveer? 15.00uur, zodat iedereen onder de middag nog fatsoenlijk thuis kan eten?
N_B_N
Geplaatst: 20-07-15 21:26
Ja hoor ik wil best boodschappen doen, weet alleen niet of alles super vers blijft tijdens de autorit