[bm] Bokkers zomer bbq

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vadrouille

Berichten: 223
Geregistreerd: 14-01-13
Woonplaats: Dronten

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 11:37

Ik vind het leuk klinken ( nog nooit gedaan ) als het weer het toen laat. Ik kan wel iets van marsmallows mee nemen of worsjes voor bij de broodjes

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 13:59

Worstjes zou een goed idee zijn. Komt namelijk een gaatje in het brood te zitten, dus daar pas het makkelijk in. Buienrader zegt nu dat woensdag de beste dag van de week wordt. Ik kijk het nog even aan tot 20.00 en daarna laat ik het weten!

Vadrouille

Berichten: 223
Geregistreerd: 14-01-13
Woonplaats: Dronten

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:03

Als het door gaat zorg ik voor worstjes :p laat maar weten dan hoor ik het wel

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 14:06

Hey meiden ik haak af voor woensdag heb een vriend thuis zitten die ik deze week ff in de gaten moet houden ivm ziekenhuis bezoek afgelopen weekend meer hier over liever in 0b dan in topic als je wil weten

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:29

Jammer maar heel begrijpelijk.

Verder wil ik iedereen melden dat ik het woensdag laat door gaan. Jullie zijn welkom vanaf een uurtje of 3.

Het wordt dus een Amerikaans feestje waarbij ik voor een vuurkorf zorg en voor zelfgemaakte smors met choco. Ook maak ik zelf brooddeeg zodat we deze kunnen bakken bij het vuur. Daarnaast heb ik 7-up en wijn in huis. Andere dingen mogen jullie zelf meenemen. (geef wel even een gil wat je meeneemt, zodat we niet 10 keer hetzelfde hebben) Denk hieraan een kaasplankje, worstplankje, zak chips, andere soorten drinken enz. Het eten hoeft geen USA thema te hebben.
Indien wenselijk kan de BBQ ook aangestoken worden.

Meld hier even of je komt, dan krijg je per pb mijn gegevens.

Vadrouille

Berichten: 223
Geregistreerd: 14-01-13
Woonplaats: Dronten

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:35

Ik kom en zorg voor knakworst en marsmallows ( of spekjes wat ee kunnen vinden in die winkel ) ik les woensdag met de auto van 1 tot 3 best kans dat ik wat eerder afgezet word is dat erg ?

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:43

Nee hoor geen probleem, gezellig dat je komt.

Vadrouille

Berichten: 223
Geregistreerd: 14-01-13
Woonplaats: Dronten

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:36

Ben je trouwens lastig te vinden met de tomtom ik ken Lelystad niet zo heel goed kom nooit verder dan station en de weitjes bij die villawijk. Mijn rijinstrecteur kent Lelystad ook niet mega goed

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:59

Ik woon achter het station. Dus de dreef oprijden zodat je het station in je rug hebt
Onder 2 fietsbruggen door dan links (bij de kerk) van de dreef af. Eerste rechts en die weg volgen tot je tegen een huis aan rij (ter hoogte van de rotonde op de dreef) daar gaan de weg naar links en in het midden woon ik.

Afbeelding

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 08:30

Het was heel gezellig, al waren er iets wat weinig mensen (al kwam dat achteraf goed uit. Mijn lesklanten wilde toch graag rijden) En rond 9 uur kwam er nog iemand bij. Was heel gezellig al werd het iets te melig rond 10 uur.

Maar daar is een beslissing uit gerold om een keertje met zijn alle uit eten te gaan. Ik ga dit even plannen en dan krijg het zijn eigen topic. Het zal of meeting Flevoland (lekker eten) heten of meeting zeewolde (lekker eten) heten.

In zeewolde (oke, de buitenste rand ervan op 5 km afstand van Almere) is een super goede all you can eat wok/japanse grillplaat en sushi restaurant. Dit zijn de prijzen (exclusief drinken);

Maandag tot en met donderdag €19.50 p.p
Vrijdag tot en met zondag €21.50 p.p

Ook mogelijk;
All-in arrangementen
U kunt 2,5 uur lang onbeperkt eten en drinken. Alle soorten huiswijn,koffie,thee,frisdranken en bier. All-in arrangementen is vanaf 10 personen.
Ma t/m Do Vr t/m Zo
€27.50 p.p €29.50 p.p

Maar nogmaals dit krijgt een eigen topic.


Foto's van afgelopen avond;
mellow in de brand;
Afbeelding

Het "kamp" vuur;
Afbeelding

pressent

Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:54

Ziet er gezellig uit! Als jullie uit eten gaan lijkt het me gezellig om ook mee te gaan! Eerste meet druk met eind scriptie, maar inmiddels geslaagd dus nu voldoende tijd. :)

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 16:18

klinkt goed ga ook graag mee uit eten

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [bm] Bokkers zomer bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:12