Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:95 kg? Dan moet ik wel even een paar weken op mijn gewicht letten. Ik ben 1.83 m en nu 93.9 kg. Ik dacht dat de grens op 100 lag? Zou balen zijn als ik er door wat voor reden dan ook (vocht vasthouden o.i.d.) net boven kom en toch niet mee kan..
XxJustinexX schreef:Animal schreef:95 kg? Dan moet ik wel even een paar weken op mijn gewicht letten. Ik ben 1.83 m en nu 93.9 kg. Ik dacht dat de grens op 100 lag? Zou balen zijn als ik er door wat voor reden dan ook (vocht vasthouden o.i.d.) net boven kom en toch niet mee kan..
Neem aan dat ze er wel vanuit gaan dat je de waarheid over je gewicht spreekt, neem niet aan dat ze iedereen daar op een weegschaal gaan zetten en zeggen nee jij mag wel en jij mag niet mee. Lijkt me dat iedereen wel eerlijk is over zijn gewicht. En vaak verraad je uiterlijk wel of je liegt over je gewicht of niet , alhoewel ik minder zwaar ben dan ik eruit zie haha
XxJustinexX schreef:Animal ik doelde daarmee ook niet op jou hoor. Ik heb het fortuinlijke geluk om er als dik uit maar helemaal niet zwaar te zijn. Ik krijg altijd van de vreselijke opmerkingen naar mn hoofd en daarbij ben ik ook maar 1.68 dus t ziet er allemaal lekker mollig uit
XxJustinexX schreef:Trouwens, MarlonNaldo volgens mij ken ik jou haha. Je profielnaam kwam me onwijs bekend voor, even in je profiel gespiekt en volgens mij ben ik ooit eens op hetzelfde ponykamp geweest als jou toch?