Denk dat half 5 wel een goeie tijd is toch? Lijkt me wel handig om met zo min mogelijk auto's erheen te rijden. Dus mocht je nog plek hebben lovelys dan rijdt ik wel met jou mee. Dan fiets ik wel naar je huis toe ofzo
9 augustus waren de meeste mensen beschikbaar en aangezien het allemaal wel geregeld moet worden door Karin92 is denk ik het handig om het vast te zetten?
IsaCalixa groningen cs ligt niet echt op de route. Ik pak de n46 en de a7 vanaf kardinge naar noordbroek.
Ik zou dan graag het geld voor 3 augustus willen hebben. Ik zal mijn gegevens (bank & adres) via pb doen, dat zet ik niet hier open neer...
Misschien nog wel even handig om voorkeuren voor drinken te bespreken. En of er eventueel nog andere dingen bij moeten komen. Salade, saus, stokbrood & kruidenboter zit dus bij het pakket.
Prima. Ik wacht op je pb karin voorkeur kwa drinken, liefst geen prik verder maakt het niet veel uit
Lovelys is het dan een idee om een paar mensen vanuit het station op te pikken? Is voor mij ook stuk dichterbij en centraal voor alle mensen hier denk ik
Ik zou eventueel ook wel met de bus nog naar kardinge kunnen komen. Kan ook naar hoogezand als iemand me daar kan oppikken. Of CS inderdaad. Maakt mij niet uit
lovelys
Geplaatst: 23-07-15 13:53
Als er meerdere mensen meegaan vind ik het prima Tot nu toe ben je volgens mij de enige of vergis ik mij?
Misschien handig om anders even een lijstje te maken van degene die vanuit de stad moeten komen en mee willen rijden? Er was ook iemand die mij va pb had benaderd en ook uit de stad kwam. Als het goed is zou zij degene die wel vanuit groningen wou rijden een pb sturen.
Ik ga van t weekend even zitten voor het versturen van de pb met mijn gegevens!
Ik ben net terug na bijna 2 week op vakantie te zijn geweest, vandaar de late reactie. Helaas kan ik op die datum niet, maar alvast veel plezier voor iedereen die wel kan!
ladyrosa
Geplaatst: 23-07-15 21:49
Mag ik mij ook nog melden?
Karin is een stalgenoot van mij en wees mij op dit topic.
Karin92
Geplaatst: 23-07-15 21:50
Tuurlijk mag je je melden wat mij betreft is het hoe meer zielen hoe meer vreugde!