Ahum ik heb 'm ingevuld en heel vaak rood haha. Vind dinsdag / woensdag niet zo chill eigenlijk i.v.m. werk. Maar zitten wel wat data bij waarop ik kan
Gaan we snel knoop doorhakken qua datum? Mijn agenda raakt steeds voller weer met allemaal leuke feestjes en borrels. Leuk die zomertijd zo
Mloes
Geplaatst: 01-07-15 16:25
Btw weekend 23 augustus enzo kan ik misschien wel / misschien niet. We hebben nog geen vakantie geboekt maar gaat wel ergens richting laatste week aug / eerste week sept worden.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 02-07-15 10:47
Ik heb Annemarie en Cherry een pb gestuurd om de doodle in te vullen.
Juli ingevuld, van aug. zijn de roosters in de maak. Kan ik nog niet inzien helaas.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 02-07-15 15:51
Tot nu toe kunnen de meeste mensen op 2 augustus, maar dan kan Marloes niet. Ik wacht nog even het antwoord van Cherry af. Het wordt wel erg lastig om een datum te prikken waarop iedereen kan... Dat vind ik wel jammer.
Mloes
Geplaatst: 06-07-15 17:16
Sorry maar ik zou het heel stom vinden als er nu wordt gekozen voor een datum waarop ik niet kan. We hadden een datum waarop iedereen m.u.v. jou kan, daarom nieuwe doodle waarop iedereen 2 aug kan m.u.v. mij
Maargoed ik zie wel wat het wordt!
Adamootje
Geplaatst: 06-07-15 23:20
Je reactie komt wel wat vervelend bij mij over. Een andere datum uitkiezen waarop jij niet kan en ik wel, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Deze datum heb ik ook niet voorgesteld als nieuwe datum om samen uit eten te gaan, excuses als dat wel zo overkwam. Ik deed juist mijn best een datum te prikken waarop iedereen kan. Dit is wel erg lastig, dat geef ik alleen maar aan. Jammer dat ik niet mee kan op die donderdagavond, maar ik wens jullie alvast veel plezier. Ik ben uiteraard nog van de partij als er op 2 augustus mensen willen sushi'en .
Lijkt mij gewoon dat we de datum kiezen waarop jij kan, Marloes, en dan de datum dat de meeste mensen kunnen.
Adamootje
Geplaatst: 07-07-15 09:12
Voor de andere meiden: Ynske, Suus, Emma en Annemarie (als jij in augustus nog wel een keer sushi lust), zullen wij dan ook op 2 augustus iets afspreken om te sushi'en?
Suuskipje
Geplaatst: 07-07-15 09:19
Adamootje schreef:
Voor de andere meiden: Ynske, Suus, Emma en Annemarie (als jij in augustus nog wel een keer sushi lust), zullen wij dan ook op 2 augustus iets afspreken om te sushi'en?
Ik vind van wel! 16 juli kan ik alleen niet mee, want dan ben ik jarig edit: en vriendje heeft iets gepland en ik mag niet weten wat maar ik moest de 16e en de 17e overdag vrijhouden
Sumo ben ik nog nooit geweest en wilde ik wel graag een keertje naar toe tbh, maar als de meerderheid ergens anders heen wil dan schik ik me gewoon Liever niet Sushi Today want daar ga ik volgende week al heen
Geplaatst: 07-07-15 12:43
Ben jij nog nooit naar de Sumo geweest, Suus? Zullen we dan maar gewoon lekker ouderwets voor de Sumo gaan? Qua bereikbaarheid is dat misschien ook wel het beste restaurant.