Bokkers Zomer BBQ

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zou je naar de Bokkers Zomer BBQ willen komen?

Ja, goed idee!
100 (55%)
Misschien
67 (37%)
Nee, tenzij ...
4 (2%)
Nee, slecht idee.
8 (4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Anoniem

Re: Bokkers Zomer BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:00

Oh leuk idee! Nog geen idee hoe ik tzt precies zit, maar als het allemaal uitkomt (zowel qua tijd als financieel), count me in! En dan sleep ik bokker Aleeneh ook wel mee :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:11

Corelli schreef:
Is dit voor mij als vegetariër ook interessant? :)

Er zal wel meer dan alleen vlees zijn? Stokbrood, salades en komkommer enzo neem ik aan?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 20:23

Ja dit komt helemaal in orde. Het wordt een complete BBQ met alles wat erbij hoort.
En ook aan de vegetariër wordt gedacht.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:27

Corelli: goede vraag!
Ik betwijfel of het haalbaar wordt om vleesvervangers te barbequen.. er moet dan namelijk een speciale barbeque komen daarvoor (tenminste toen ik nog vegetarisch was, wilde ik echt niet van een gril eten waar vlees op had gelegen) en vleesvervangers zijn duurder t.o.v. vlees. Als dat het bedrag van 20 euro p.p. behoorlijk omhoog gooit, wanneer er meerdere vegetarisch zijn, is dat niet een strak plan.
Maarrr.... :D nu ik typ, bedenk ik zo, dat er ook eventueel begonnen zou kunnen worden met vleesvervangers voor de vegetariërs onder ons en daarna pas het vlees erop. En wanneer het het barbeque bedrag hoger zou maken, zouden bijvoorbeeld de vegetariërs zelf wat meekunnen nemen voor op de barbeque! (Maar dan wordt het bedrag voor deze personen natuurlijk ook minder dan het standaard voor de vleeseters, wat er betaald moet worden)

Verder lijkt het me sowieso dat er gewoon broodjes komen, salades en eventueel een kleine fruitbar-achtig iets (?)
Sowieso lijkt het me dus ook gewoon voor vegetariërs geschikt!
Alleen moet er dan even overnagedacht worden of ze dan minder betalen per lepersoon en zelf barbeque spul meenemen, of dat ze helemaal niets van de barbeque willen, dan is het sowieso simpel :+ of dat het zo weinig verschil maakt in bedrag dat de vleesvervangers gewoon door de organisatie gehaald worden en in het bedrag per persoon zitten!!

lang verhaal kort: gewoon komen!

Ps. Ik brainstorm gewoon hardop he, ik ben verder niet van de organisatie, zeg het gerust als ik iets verkeerd zie :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:27

Vanuit Rotterdam-zuid, 3 plekjes vrij in de auto.
Zelf wat te snaaien/ drinken meenemen is een super idee.
In het bezit van makro en sligro pas, dus mochten er boodschappen op groot formaat moeten komen count me in!
18+ perfect.
Pijnacker is prima wat mij betreft maar denk dat centraler wat leuker is voor de noorderlingen onder ons.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:41

Ik vind het zelf geen probleem om van dezelfde bbq te eten als waar de vleesjes op liggen :n Er kan gemakkelijk een vega hoekje gemaakt worden wat mij betreft
Ik weet echter wel dat er ook meer principiële vegetariërs zijn die er wellicht anders over denken

Ik denk zelf dat zelf vleesvervangers meenemen de beste optie is, tenzij er meerdere vega's zijn :) Dan kan er gemakkelijk wat meer ingeslagen worden

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:44

Ik kom het lijkt me erg leuk. :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:50

Paisano schreef:
Het lijkt me eerlijk gezegd beter als de organisatie gewoon drinken regelt. Voor mensen die met het OV komen is het onhandig om het zelf mee te nemen en het is ook niks als je tijdens de BBQ heel de tijd je eigen fles bij je moet houden. De meeste mensen zullen toch cola/sinas/bier/wijn drinken. Als de standaard dingen op het boodschappenlijstje staan, moet dat wel goed komen denk ik. Iedereen die echt een aparte smaak heeft kan dat altijd aangeven of zelf iets extra's meenemen :)

denice schreef:
Tuurlijk wel, neem aan dat het een echte is? :D topicstarter is ook een man, dat zijn er al drie.

Geen 3 maar 2, TS is bijna mijn man :=

Dat meen je! Nou lekker dan, drie ipv twee haha!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:58

ik ben man en sebas is man en volgens mij kwam er nog 1 man, dus 3 mannen en 68 vrouwen :oo
als ik uitga van de mensen die "ja" gestemd hebben

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:01

Dan maak ik de mijne maar even lid, hebben we er al 4!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:03

Peerke en pieter moeten ook komen! :Y)

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:09

denice schreef:
Dan maak ik de mijne maar even lid, hebben we er al 4!

Ik de mijne ook!
Hij leert tenslotte ook rijden :D
Net 1e rijles achter de rug!

BTW ik lees al een tijdje mee, maar zou ook graag komen.
Leuk nieuwe mensen ontmoeten! :j

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:29

Misschien komt Bart wel?! :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:36

BarryPlopper schreef:
ik ben man en sebas is man en volgens mij kwam er nog 1 man, dus 3 mannen en 68 vrouwen :oo
als ik uitga van de mensen die "ja" gestemd hebben

Dat is de verdeling toch ook op Bokt? Ongeveer 5% is man dacht ik.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:00

ik wil ook graag komen! lijkt me gezellig! slapen/naar huis gaan ligt aan evt carpoolen.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:10

Ik vind het een leuk idee en zou graag komen o.v.b.v. de datum

* 20 euro prima te doen
* 18+ is het beste denk ik

RandyOrton25 schreef:
Super leuk idee als het idd Pijnacker word ben ik van de partij. Mocht de locatie toch centraler gaan haak ik wel af gezien ik een enorme slurpbak heb ;)en dan meer aan benzine kosten kwijt ben dan dat de meeting kost.

Ik kom ook uit Spijk en heb een lief klein autootje. We zouden kunnen carpoolen als je wilt. Ik ben een niet drinker dus als jij graag iets drinkt zou dat dan ook kunnen

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 10:38

Cinderella schreef:
Corelli: goede vraag!
Ik betwijfel of het haalbaar wordt om vleesvervangers te barbequen.. er moet dan namelijk een speciale barbeque komen daarvoor (tenminste toen ik nog vegetarisch was, wilde ik echt niet van een gril eten waar vlees op had gelegen) en vleesvervangers zijn duurder t.o.v. vlees. Als dat het bedrag van 20 euro p.p. behoorlijk omhoog gooit, wanneer er meerdere vegetarisch zijn, is dat niet een strak plan.
Maarrr.... :D nu ik typ, bedenk ik zo, dat er ook eventueel begonnen zou kunnen worden met vleesvervangers voor de vegetariërs onder ons en daarna pas het vlees erop. En wanneer het het barbeque bedrag hoger zou maken, zouden bijvoorbeeld de vegetariërs zelf wat meekunnen nemen voor op de barbeque! (Maar dan wordt het bedrag voor deze personen natuurlijk ook minder dan het standaard voor de vleeseters, wat er betaald moet worden)

Verder lijkt het me sowieso dat er gewoon broodjes komen, salades en eventueel een kleine fruitbar-achtig iets (?)
Sowieso lijkt het me dus ook gewoon voor vegetariërs geschikt!
Alleen moet er dan even overnagedacht worden of ze dan minder betalen per lepersoon en zelf barbeque spul meenemen, of dat ze helemaal niets van de barbeque willen, dan is het sowieso simpel :+ of dat het zo weinig verschil maakt in bedrag dat de vleesvervangers gewoon door de organisatie gehaald worden en in het bedrag per persoon zitten!!

lang verhaal kort: gewoon komen!

Ps. Ik brainstorm gewoon hardop he, ik ben verder niet van de organisatie, zeg het gerust als ik iets verkeerd zie :')

Ik denk dat het wel haalbaar moet zijn voor de vegetariërs. Ik ga binnenkort even in gesprek met de slagerij en denk dat er (zeker bij grotere getallen) best wat te regelen moet zijn. Op de locatie die werd aangeboden zijn ook 2 BBQs aanwezig en de meeste slagerijen leveren die er ook bij als je een BBQ schotel afneemt. Dus ook een aparte BBQ komt wel in orde.

En dingen zoals salades, brood ed gaan we voor zorgen. Natuurlijk kun je niet voor ieder persoon alle wensen invullen, de een wil dat, de ander dat. Maar we gaan voor een BBQ waar voor iedereen genoeg is om van te gaan genieten :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 10:54

Ik ben trouwens ook vegetariër! Ik wil best mijn eigen dingen meenemen als ik dan minder betaal oid. Of ik eet gewoon salades en brood etc. Doe ik normaal ook altijd.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:37

Lootje1991 schreef:
Ik vind het een leuk idee en zou graag komen o.v.b.v. de datum

* 20 euro prima te doen
* 18+ is het beste denk ik

RandyOrton25 schreef:
Super leuk idee als het idd Pijnacker word ben ik van de partij. Mocht de locatie toch centraler gaan haak ik wel af gezien ik een enorme slurpbak heb ;)en dan meer aan benzine kosten kwijt ben dan dat de meeting kost.

Ik kom ook uit Spijk en heb een lief klein autootje. We zouden kunnen carpoolen als je wilt. Ik ben een niet drinker dus als jij graag iets drinkt zou dat dan ook kunnen

Oke cool als we idd centraler rij ik graag met je mee :)

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:21

ik had nog niet gereageerd, maar mits ik niet op vakantie ben, vind ik het best tof om naar een bokt BBQ te gaan... (als schijt ik hm zeven kleuren om nieuwe mensen te ontmoeten 8)7 )
Ik denk nog na over een eventueel centralere plaats...

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:09

Ik heb weiland maar jeetje 100 mensen is wel erg veel en geen plek voor alle auto`s... zal er ook even over nadenken :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:17

_PatriciaH schreef:
Ik heb weiland maar jeetje 100 mensen is wel erg veel en geen plek voor alle auto`s... zal er ook even over nadenken :D

Ik kom niet met de auto :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:24

Als er goed gecarpoold word komen er ook geen 100 auto's. :D

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 12:27

Daar gaan we eens goed naar kijken, want het is zeker een goed punt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:50

Ik kom als het goed is ook niet met de auto!