Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paisano schreef:Het lijkt me eerlijk gezegd beter als de organisatie gewoon drinken regelt. Voor mensen die met het OV komen is het onhandig om het zelf mee te nemen en het is ook niks als je tijdens de BBQ heel de tijd je eigen fles bij je moet houden. De meeste mensen zullen toch cola/sinas/bier/wijn drinken. Als de standaard dingen op het boodschappenlijstje staan, moet dat wel goed komen denk ik. Iedereen die echt een aparte smaak heeft kan dat altijd aangeven of zelf iets extra's meenemendenice schreef:Tuurlijk wel, neem aan dat het een echte is?topicstarter is ook een man, dat zijn er al drie.
Geen 3 maar 2, TS is bijna mijn man
RandyOrton25 schreef:Super leuk idee als het idd Pijnacker word ben ik van de partij. Mocht de locatie toch centraler gaan haak ik wel af gezien ik een enorme slurpbak heben dan meer aan benzine kosten kwijt ben dan dat de meeting kost.
Cinderella schreef:Corelli: goede vraag!
Ik betwijfel of het haalbaar wordt om vleesvervangers te barbequen.. er moet dan namelijk een speciale barbeque komen daarvoor (tenminste toen ik nog vegetarisch was, wilde ik echt niet van een gril eten waar vlees op had gelegen) en vleesvervangers zijn duurder t.o.v. vlees. Als dat het bedrag van 20 euro p.p. behoorlijk omhoog gooit, wanneer er meerdere vegetarisch zijn, is dat niet een strak plan.
Maarrr....nu ik typ, bedenk ik zo, dat er ook eventueel begonnen zou kunnen worden met vleesvervangers voor de vegetariërs onder ons en daarna pas het vlees erop. En wanneer het het barbeque bedrag hoger zou maken, zouden bijvoorbeeld de vegetariërs zelf wat meekunnen nemen voor op de barbeque! (Maar dan wordt het bedrag voor deze personen natuurlijk ook minder dan het standaard voor de vleeseters, wat er betaald moet worden)
Verder lijkt het me sowieso dat er gewoon broodjes komen, salades en eventueel een kleine fruitbar-achtig iets (?)
Sowieso lijkt het me dus ook gewoon voor vegetariërs geschikt!
Alleen moet er dan even overnagedacht worden of ze dan minder betalen per lepersoon en zelf barbeque spul meenemen, of dat ze helemaal niets van de barbeque willen, dan is het sowieso simpelof dat het zo weinig verschil maakt in bedrag dat de vleesvervangers gewoon door de organisatie gehaald worden en in het bedrag per persoon zitten!!
lang verhaal kort: gewoon komen!
Ps. Ik brainstorm gewoon hardop he, ik ben verder niet van de organisatie, zeg het gerust als ik iets verkeerd zie
Lootje1991 schreef:Ik vind het een leuk idee en zou graag komen o.v.b.v. de datum
* 20 euro prima te doen
* 18+ is het beste denk ikRandyOrton25 schreef:Super leuk idee als het idd Pijnacker word ben ik van de partij. Mocht de locatie toch centraler gaan haak ik wel af gezien ik een enorme slurpbak heben dan meer aan benzine kosten kwijt ben dan dat de meeting kost.
Ik kom ook uit Spijk en heb een lief klein autootje. We zouden kunnen carpoolen als je wilt. Ik ben een niet drinker dus als jij graag iets drinkt zou dat dan ook kunnen