[P] Fotomeeting Pagedal Stadskanaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:48

Jolliej schreef:
Met nood aan de man kan ik eventueel mijn friese merrie ook nog wel mee nemen, als ik een extra persoon mee kan nemen, maar liever niet als het niet nodig is zeg maar :)

Is goed! :)

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 00:12

Het moet wel doorgaan hoor! Haha. Hoop dat niemand zich meer afmeld.

Mijne heeft trouwens wel wat oppervlakkige wondjes bij de kaak door het stoeien -O- deze is best duidelijk maar dat valt vast wel te fotoshoppen? :')

pipo

Re: [P] Fotomeeting Pagedal Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 07:58

Pfff meiden, -O- mijn man heeft gister avond weer een ernstige hypo gehad en ik laat m dus voorlopig niet alleen. Anders had hij onze dochter op kunnen halen zondag, maar ook dat gaat dus niet. Ik vind het zwaar K voor jullie. 1000 maal excuus.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:57

Iemand (even naam kwijt) uit dit topic kan me misschien meee nemen

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:41

Anders wil me zus ook mee met haar paard, maar ze moet eerst overleggen. Anders kan ik wel een van me eigen meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:54

En xsilverstarx meld zich ook af...
Elin wanneer weet je het zeker? :)

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:06

Wie gaan er nu uiteindelijk allemaal wel mee?

Zijn er ook foto's van de paarden die nu wel mee gaan?
Aangezien bijna alle oorspronkelijke modellen zich bijna hebben afgemeld..

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:20

Ik nog wel met foto staat erbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:22

Citaat:
Modellen:
- Murosch - Helga - Shetlander - KLIK & KLIK
- KirstenChes - Boaz - KWPN - KLIK & KLIK
-
-
-

Reserve modellen:
-
-

Fotografen:
- Believe - Nikki - Nikki Warta Fotografie
- Karin92 - Karin
- TCFotografie - Tiffany Kulpe - TCFotografie - http://www.facebook.com/tcfotografie
- Hollyfield - Ramona - Hodafi - http://www.Hodafi-fotoexpositie.weebly.com (onder voorbehoud van nog niet bekende datum operatie wat begin maart bekend word)
- Jolliej
-
-
-
-
Reservefotografen:
- Naaoommii - Naomi - Nluder Shots

We hebben nu dus nog maar 2 modellen.. Als we voor zaterdag geen 5 modellen hebben geregeld dan gaat het helaas niet door..

Ik weet niet wie het was maar die wou nog iemand van zijn/haar stal vragen? Doe dat maar! Want we zoeken nog 3 paarden.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:07

Ik heb nog twee paarden zijnde aanbieding mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:31

Graag Jolliej!!
Zou je de lijst willen quoten??

Ik reageer later even wat uitgebreider, zit namelijk op mijn telefoon en ben niet thuis.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:19

Believe schreef:
Citaat:
Modellen:
- Murosch - Helga - Shetlander - KLIK & KLIK
- KirstenChes - Boaz - KWPN - KLIK & KLIK
- Jollies zus - Baukje (ze heeft wel bokt, maar weet zo niet) - fries Jildou - hier & hier (Ze is gedeeltelijk geschoren, dus niet helemaal op haar mooist. Kan wel lekker gek doen met losgooien!)
- Jollies vriendin - Ylze - fries Wytske - KLIK
-

Reserve modellen:
-
-

Fotografen:
- Believe - Nikki - Nikki Warta Fotografie
- Karin92 - Karin
- TCFotografie - Tiffany Kulpe - TCFotografie - http://www.facebook.com/tcfotografie
- Hollyfield - Ramona - Hodafi - http://www.Hodafi-fotoexpositie.weebly.com (onder voorbehoud van nog niet bekende datum operatie wat begin maart bekend word)
- Jolliej
-
-
-
-
Reservefotografen:
- Naaoommii - Naomi - Nluder Shots

We hebben nu dus nog maar 2 modellen.. Als we voor zaterdag geen 5 modellen hebben geregeld dan gaat het helaas niet door..

Ik weet niet wie het was maar die wou nog iemand van zijn/haar stal vragen? Doe dat maar! Want we zoeken nog 3 paarden.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:11

Ik wil graag de tijden weten ivm lenen van de trailer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:27

Ik ben nog steeds niet thuis, maar we beginnen om 10 uur en verzamelen op de parkeerplaats om kwart voor 10.

Hopelijk gaat het losgooien en rijden lukken en is het er niet te druk..

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:44

Okay we zullen zien, maar zijn er al paaltjes en lijn?

TCFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:23

Kan iemand die daar in de buurt woont anders even een facebook berichtje eruit doen voor al zijn paarden vriendjes? Krijgen we er misschien nog een model bij :)

En fingers crossed voor mooi weer, PLUS zelfde vraag als Jolliej: zijn er aal lijnen en paaltjes?

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:17

Ik heb het op facebook gedeeld. Dus wie weet meld iemand zich nog aan.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:07

Hebben jullie nog gebrek aan modellen?
Mijn pony staat vlakbij Stadskanaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:32

Ik heb besloten om niet met paaltjes en lijnen te gaan werken, maar gewoon een longeerlijn, denk dat paaltjes daar namelijk niet gaat lukken in het zand en eerlijk gezegd vind ik het ook vervelend om alle lijntjes moeten weg te werken.

Ik hoop zo dat het mooi weer wordt en dat het niet druk is.. :j
Hanke we zoeken inderdaad nog een model! Als je zou kunnen komen zou het super zijn!!

Edit: Ik heb trouwens eindelijk tijd om even achter mijn laptop te zitten en dus het schema af te maken.
Heb alleen geen werkende printer thuis dus is er iemand die het schema misschien zou willen uitprinten? (als hij klaar is zal ik hem hier even laten zien)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:42

Hanke_k mag wel in mijn plaats hoor, ik had al aangegeven dat mijn pony zich erg heeft geschuurd en er niet echt top uitziet voor een shoot zo. Zou mij beter uitkomen als zij in mijn plaats zou gaan :j

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:25

Believe schreef:
Ik heb besloten om niet met paaltjes en lijnen te gaan werken, maar gewoon een longeerlijn, denk dat paaltjes daar namelijk niet gaat lukken in het zand en eerlijk gezegd vind ik het ook vervelend om alle lijntjes moeten weg te werken.

Ik hoop zo dat het mooi weer wordt en dat het niet druk is.. :j
Hanke we zoeken inderdaad nog een model! Als je zou kunnen komen zou het super zijn!!

Edit: Ik heb trouwens eindelijk tijd om even achter mijn laptop te zitten en dus het schema af te maken.
Heb alleen geen werkende printer thuis dus is er iemand die het schema misschien zou willen uitprinten? (als hij klaar is zal ik hem hier even laten zien)

Okay, maar longeerlijnen moet je ook wegwerken. Ik vind het zonde, maar goed jouw feestje. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe erg rommelig vind gaan en dat er voordat het nog maar twee dagen te gaan is erg rommelig is...

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:39

Ik ben het wel met Jolliej eens,
vind het erg onduidelijk en het duurt allemaal erg lang ook voordat er een planning is bijvoorbeeld.

Ik zit al een paar dagen te twijfelen of ik het de moeite waard vind.
Ik heb namelijk geen zin om daar zondag te staan en dar er dan blijkt dat het een grote chaos is.
Moet er wel een half uur a drie kwartier voor rijden.
En het is me nu nog niet duidelijk welke paarden meegaan.
Er is nu weer een afmelding maar volgens mij was die persoon eerder ook al afgemeld.

Dus bij deze meld ik me af als fotograaf.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:46

Ik denk dat het dan ook maar gewoon beter is om de meeting te verplaatsen, in de hoop dat er dan weer meerdere mensen zijn. Want ik heb het idee dat het op deze manier niet meer gaat lopen. Daarnaast zijn er nog mijn weinig reagerende deelnemers heb ik het idee, maar dat kan aan mij liggen.
Ik meld me ook af voor deze meeting, wat betekend dat mijn modellen ook niet zullen komen, aangezien zij niet met trailer kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:54

Als er zoveel afmeldingen zijn kan het maar beter niet door gaan. Verplaatsen gaat niet aangezien je vanaf 1 april niet meer op het strand mag.

Ik geef jullie gelijk dat het inderdaad rommelig is, maar ik had dinsdag het schema al af maar ik heb alles weer moeten veranderen omdat er telkens afmeldingen zijn van de modellen. Ook zal ik deze meeting samen organiseren met een vriendin maar aangezien die naar een keuring gaat zondag moest ik het ook alleen doen. Mijn excuses.

Maar hierbij dus gaat de meeting dan niet door. Met 2 modellen en 3 fotografen is het niks..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:56

Is het geen optie om het weer bij het Noorderbos te doen net als vorig jaar? Dat was ook een leuke locatie toen.