Mja, heb hem liever blootsvoets. Maarja, toen ze eronder gingen merkte ik toch echt wel veel verschil dus helaas. Dan maar ijzers, liever dat dan steeds kreupel.
Dats wel de laatste dag van mn vakantie en ben ik net thuis van wintersport dus ik ga dan niet mee
loes-freke
Geplaatst: 02-02-15 15:22
Koekeroekus schreef:
loes-freke schreef:
als ik ommen net zo veel sneeuw ligt als in hardenberg kan het een mooie rit en mooie foto's worden.
Ga jij ook nog mee?
ik ging, of wij gingen niet mee. we zitten volop in de wedstrijden, van de zomer hebben we daar geen tijd voor. reden zomers zitten we met de gazonmaaiertrek. www.de-potigesleepwagen.nl
1 maart weer bij de Sahara! Paard had wel een beetje spierpijn, de dag erna, haha. Hij heeft lekker zijn deken op gehad, en mogen terug stappen naar stal. Dat vond hij wel lekker.
Leuk!! Ik weet nog niet of ik kan. Zal papa even vragen, die zal zo langzamerhand wel gek van mij worden haha. 2 april mag ik weer voor BE. Dan kan ik echt zelf op pad haha.
Ik vond zoals de vorige keer 13.00 wel prettig. Jullie ook? Zal ik als jullie het met de tijd eens zijn even een topic aanmaken waarin we het lijstje bijhouden?
Ga jij nog een topic van de 1 feb rit aanmaken Lianne?
Ik vind alles best, maar dat is misschien wel handig, ook voor mij omdat ik niet weet hoe Winnie op een grote groep reageert. En anders kunnen we altijd weer opsplitsen, haha.
xLianneZorro
Geplaatst: 14-02-15 18:34
Maakt mij niet uit zolang we maar niet super gek gaan doen en anders splitsen we?
Ik wil nog wel een topic aan maken maar zit nu op mijn mobiel en was afgelopen dagen nogal druk...
MarlindeRooz
Geplaatst: 14-02-15 18:34
Als het alleen een stapritje is dan is mennen niet handig, wordt hij weer zo achterlijk druk of hij wil juist niet doorlopen.
Sure_lee
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-15 18:35
Ik ga uit van een rustige rit. Beetje vergelijkbaar met 1 feb. Maar dan zonder die heftige galop op dat ene pad haha. Degene die willen kunnen zich natuurlijk wel even uitleven ergens anders zoals op de Sahara!
xLianneZorro
Geplaatst: 14-02-15 18:36
Sure_lee schreef:
Ik ga uit van een rustige rit. Beetje vergelijkbaar met 1 feb. Maar dan zonder die heftige galop op dat ene pad haha. Degene die willen kunnen zich natuurlijk wel even uitleven ergens anders zoals op de Sahara!
Ja goed idee
MarlindeRooz
Geplaatst: 14-02-15 18:37
Nou voor mij was die rit best heftig omdat ik de hele tijd in gevecht was haha, wil dat niet nog een keer. Ben niet bang en vind het op dat moment wel leuk maar daar is mijn lichaam niet voor gemaakt.
1 feb hebben we veel gedraafd, daar zijn lotte en tim nog niet klaar voor dus dan neem ik die niet mee.
Wie gaat er bij mij op de kar? Benice? Ik ga er gewoon van uit dat hij zich dit keer wel gedraagt. Graag iemand die licht is en snel kan rennen of kan mennen. Zodat wanneer blixem maf doet die gene bij kan springen.
Benice wou wel mee als iemand een plekje voor haar had! stond op fb
Sure_lee
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-15 18:38
Herma gaat dan mee op Femke toch? Zodat als silas te heftig is jullie kunnen ruilen. Ik denk dat Marlinde dacht dat ze mee zou lopen.
MarlindeRooz
Geplaatst: 14-02-15 18:39
Sure_lee schreef:
Herma gaat dan mee op Femke toch? Zodat als silas te heftig is jullie kunnen ruilen. Ik denk dat Marlinde dacht dat ze mee zou lopen.
oooh op die fiets haha, dan is het prima.
Jets
Geplaatst: 14-02-15 18:39
Jaa idd, misschien handig om in de beginpost van het topic te zetten
Ik denk dat het mennend handiger is dan lopend. We moeten gewoon even kijken op welke stukken we dan gaan draven, dus niet steeds op van die gatenpaadjes Dan zou ik idd Benice vragen Marlinde