Ik vond die nu juist weer wat minder omdat de gerechtjes zo groot zijn. Maar als dat het gaat worden hoor je mij niet klagen hoor... Als ik maar sushi kan eten
Ik zweer erbij, erg lekker die tent en nii heel duur en hun saus bij warme gerechten is zo lekker
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-15 13:59
Nouu ik mag bij dat soort zaakjes bijna alles niet hebben omdat er rijst of ei of iets anders inzit wat ik niet mag haha!
We kunnen ook naar de zoete inval! dan kan je voor een bepaald bedrag de hele avond eten wat je wilt zegmaar.. Je hebt een menukaart met allemaal gerechten (koud, warm, toetje) die allemaal klein zijn opgemaakt! ik ben er met mijn schoonouders geweest en ik zelf heb 5 keer wat besteld, en de rest 7 keer.. je mag stopen wanneer je wilt, maar wanneer je eten geserveerd word, moet je weer bestellen voor de volgende ronde! super leuk!
Maar wat mag je allemaal niet dan? Want er is zoveel keus? Zoete inval vond ik persoonlijk niet echt heel lekker. Maar misschien ben ik gewoon te kritisch
Oh echt dat meen je niet? Alles waar iets van rijst/nasi ofei in zit. alles wat een beetje pittig of vettig is. Varkensvlees(al zullen ze dat daar niet veel gebruiken denk ik)
blue sakura is veel noodles, vlees, miss de kaart even bekijken? echt pittig heb ik daar nog nooit gehad. alles is redelijk neutraal qua smaak uit ervaring.
Anoniem
Geplaatst: 14-07-15 19:45
de zoete inval ga ik eten met vriendjelief! Schijnt heel lekker en leuk te zijn (ook voor vega's ) zeiden mijn schoonouders ! Verder is Itoshii ook suuuuper lekkerrrr! Heb je ook andere gerechten zonder rijst en ei, soepen, mais, sugarsnaps, verschillende soorten vlees ed.