Mousaka schreef:In tilburgOkay, dat is voor mij wel redelijk ver. Maar de route is niet ingewikkeld, dus het zou opzich nog kunnen voor mij
dinniee schreef:mensen!! ik heb het gewoon gemist! kan ik nog wel meeJa tuurlijk. We gaan paardrijden of lasergamen
Xfjord schreef:dinniee schreef:mensen!! ik heb het gewoon gemist! kan ik nog wel meeJa tuurlijk. We gaan paardrijden of lasergamenpaar paardrijden kan ik hier ook wel doen
dinniee schreef:kunnen we niet strand? ik kan hier ook altijd de straat/bossen op/inNee dat is te ver voor mij en een aantal andere. Moet wel een beetje in het midden zijn.
Xfjord schreef:dinniee schreef:kunnen we niet strand? ik kan hier ook altijd de straat/bossen op/inNee dat is te ver voor mij en een aantal andere. Moet wel een beetje in het midden zijn.ik woon in nh dus het midden is het ni moet ruim 2 uur
Xfjord schreef:Het midden of iets uitgeweken is het centrale punt dus daar zou het toch moeten zijn haha
dinniee schreef:Xfjord schreef:Het midden of iets uitgeweken is het centrale punt dus daar zou het toch moeten zijn hahaHet is wel seri hoor.
dinniee schreef:gevonden 3 in Gelderland, 1 bij Rotterdam en 1 in Limburg (België) en 1 in alkmaarGelderland en Utrecht is dus centraal en Flevoland ook een beetje
Xfjord schreef:dinniee schreef:gevonden 3 in Gelderland, 1 bij Rotterdam en 1 in Limburg (België) en 1 in alkmaarGelderland en Utrecht is dus centraal en Flevoland ook een beetjekan ik dan bij iemand daar slapen?
Heb de kaart even bijgewerkt, 3 uit gelderland, 1 uit noordholland en 1 uit rotterdam, toch? Het blauwe gebied is dus het handigst, maar groen kan ook
hier op de veluwe zullen toch wel wat buitenritten mogelijk zijn?Ik vind een buitenrit prima, maar das zo ver weg en ik weet niet of mn ouders dat willen..
deksel schreef:hier op de veluwe zullen toch wel wat buitenritten mogelijk zijn?Ik vind een buitenrit prima, maar das zo ver weg en ik weet niet of mn ouders dat willen..Ja,op, de, Veluwe.
Xfjord schreef:Ik weet niet of het wat is:http://themillranch.nl/index.php/ons-aa ... tenritten/Die zijn zoo duurrr Maar hoor er wel goeie verhalen over