Waren maar ideetjes he met dat paaldansen... wou gewoon iets heel raars er tussen zetten... (alhoewel, de meeste verkijken zich nog heel erg op paaldansen, ik ken een meisje wat dat als sport deed inc. wedstrijden en alles en das toch niet enkel en alleen rond/in/om een paal hangen...
Opzich ben ik eigenlijk voor alles wel in. paardenworkshop is ook leuk, wandelen met de hondjes heb ik er hier ook 2 die heel enthousiast al zitten te kwispelen, pretpark/bobbejaan is ook leuk...
survivalpark snowworld... dacht dat daar enkel indoorskieen was... weet wel dat er meerdere survivaldingen in de ardennen zijn
Mijn honden zijn 2 Border Collies,
de oudste, Reu, 3 jaar, luistert goed, sociaal, ook naar andere reuen mits er geen loopse teefjes bij zitten wand dan denkt ie dat hij het mannetje moet uithangen
... Geen bespringer ofzo maar komt er een 'concurerend' mannetje bij een loopse teef durft hij ook plots het mannetje te zijn... (concurrentie is hij dan niet van gediend)... Zijn er geen loopse teefjes bij geen enkel probleem met andere reuen.
De jongste, teefje, dan 2 jaar, luisterd ook goed, is heel sociaal maar Luna is een hele duidelijke kwa mimiek... soms wel iets te duidelijk. Ze doet niets maar durft redelijk snel al haar lipje op te trekken (doet ze ook naar vliegen, mieren en noem maar op dus echt wel heel snel met het trekken van 'gezichten'... Sluit zich wel aan in groep maar maakt eerst liever even rustig kennis...
...
Beide gek van water, actieve wandelingen en frisbee 
@xTitanic... Wat is de logica om een duitser uit de US te halen.... Gewoon puur interesse.... Onze Luna is ook grotendeels Australische lijnen en haar oma een echte Australiër...
Laatst bijgewerkt door Dilayla op 26-01-14 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt