Meeting onder de Belgische Bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Re: Meeting onder de Belgische Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:13

Dat is waar! ;)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:20

Mij interesseert het ook weinig, moet gewoon ff kijken wanneer (aangezien 'k tegenwoordig bij Rotterdam woon :p).
En dat de ouders van de -18 toch wel even goed op de hoogte zijn van hoe wat en waar.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:27

als alles bekend is gewoon rond mailen/bellen naar de ouders van de jongere bokkers denk...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:27

Clinic erg leuk maar ga wel geen 50 euro betalen bijna daarvoor kan mijn geld beter investeren in paard lief :). Wil wel fotograferen op een clinic (gratis) maar tja ben -18 geen vaste job ofzo en school dus 45 euro is beetje veel zo in 1x. :')

Inderdaad chimello zien we elkaar ook eens :).
Laatst bijgewerkt door Lori op 26-01-14 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 13:28

Wie weet neem ik m'n moeder wel mee, aangezien ze ook een enorm paardenmens is :Y)

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:29

dat kan natuurlijk ook :)

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:36

Bij een clinic moet je inderdaad weer rekening houden met de prijs die meestal toch best veel is...
Nu ja, bobbejaanland of ander pretpark kost ook veel geld.
Ik denk dat een wandeling met honden wel het gemakkelijkste te organiseren is :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:37

Inderdaad wandeling is makkelijk te organiseren, zeker in een mooi domein. Heb zelf geen hond maar niks op tegen verder om mee te gaan.

Pretpark denk dat je daar terug al snel zit met groepjes die ieder hun eigen richting uit willen want 1grote groep in een pretpark is vrij onpraktisch. Wel leuk dat wel :).

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:38

Ik ben eerlijk gezegd niet van plan om veel geld uit te geven omdat ik ook nog mijn pony moet kunnen onderhouden. Een trein ticket heen en terug oké maar een ticket voor Bobbejaanland is voor mij al te duur

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 13:45

Voor mij maakt het niet uit, ik zie alles wel een beetje zitten. Een wandeling met de honden of paarden zou natuurlijk het leukste zijn voor mij :)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:49

Snollygoster schreef:
Voor mij maakt het niet uit, ik zie alles wel een beetje zitten. Een wandeling met de honden of paarden zou natuurlijk het leukste zijn voor mij :)

Voor mij ook

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:54

Ik zou ook zelf niet veel geld willen uitgeven, momenteel moet ik veel kosten betalen voor paardjelief.
Wandeling met de honden zou ik super vinden, zit hier zelf met een stuiterbal :')
+ ik ben ook bereid mijn camera mee te nemen!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:56

Ik zou een wandeling met honden ook super vinden omdat mijn hond niet heel erg sociaal is maar ze dat nu wel aan het leren is. Misschien is het ook handig om te weten of er veel grote of kleine honden zijn. Ik heb een cavelier king Charles spaniël

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:59

Spaanse Waterhond, als de meeting na maart plaatsvindt dan eeh is er nog een duitse herder die erbij komt! (vanuit amerika :') )

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:10

Waren maar ideetjes he met dat paaldansen... wou gewoon iets heel raars er tussen zetten... (alhoewel, de meeste verkijken zich nog heel erg op paaldansen, ik ken een meisje wat dat als sport deed inc. wedstrijden en alles en das toch niet enkel en alleen rond/in/om een paal hangen...

Opzich ben ik eigenlijk voor alles wel in. paardenworkshop is ook leuk, wandelen met de hondjes heb ik er hier ook 2 die heel enthousiast al zitten te kwispelen, pretpark/bobbejaan is ook leuk...

survivalpark snowworld... dacht dat daar enkel indoorskieen was... weet wel dat er meerdere survivaldingen in de ardennen zijn

Mijn honden zijn 2 Border Collies,
de oudste, Reu, 3 jaar, luistert goed, sociaal, ook naar andere reuen mits er geen loopse teefjes bij zitten wand dan denkt ie dat hij het mannetje moet uithangen :D... Geen bespringer ofzo maar komt er een 'concurerend' mannetje bij een loopse teef durft hij ook plots het mannetje te zijn... (concurrentie is hij dan niet van gediend)... Zijn er geen loopse teefjes bij geen enkel probleem met andere reuen.
De jongste, teefje, dan 2 jaar, luisterd ook goed, is heel sociaal maar Luna is een hele duidelijke kwa mimiek... soms wel iets te duidelijk. Ze doet niets maar durft redelijk snel al haar lipje op te trekken (doet ze ook naar vliegen, mieren en noem maar op dus echt wel heel snel met het trekken van 'gezichten'... Sluit zich wel aan in groep maar maakt eerst liever even rustig kennis... ;)...

Beide gek van water, actieve wandelingen en frisbee :)

@xTitanic... Wat is de logica om een duitser uit de US te halen.... Gewoon puur interesse.... Onze Luna is ook grotendeels Australische lijnen en haar oma een echte Australiër...
Laatst bijgewerkt door Dilayla op 26-01-14 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 14:11

Ik heb 2 Fransozen :')

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:14

Aangezien iedereen het zo uitgebreid doet doe ik het ook zeker.
Bo is een 5 (?) jarige cavelier king Charles spaniël. Is niet echt sociaal en bang van grotere honden maar met kleine hondjes kan ze perfect mee om als ze niet te druk zijn. Boke is een gesteriliseerde teef.
, is braaf en luistert vrij goed

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:15

momenteel geven de meeste toch een voorkeur aan de hondenwandeling :p zijn er dan ook mensen met een voorstel waar :D

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:15

Ik heb zelf geen geschikte hond om mee te wandelen (afhankelijk van hoelang de wandeling duurt dan toch, mijn hond kan maar een uur op de wandel...)
Maar ik vind wel ergens een hond :P

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:17

Hmm, er zijn zoveel mooie gebieden waar je kan wandelen. Ik denk dat we best ergens rond de grens antwerpen/limburg iets zoeken, ondanks de meesten van Lommel/mol/... komen?

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:18

Is er niet iets heel mooi in mol? Ik kan momenteel niet op de naam komen

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:21

Lommelse sahara *\o/*
:+

Ik kom wel van oost vlaanderen regio gent maar mijn moeder vindt het nooit een probleem om zo ver te rijden. Wilt er altijd gelijk een uitstap van maken :+

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:24

Geen honden, maar vroeger wel hondenmeetings georganiseerd in het Prinsenpark te Retie (Kempen dus). Heel ferm park, met ook een stuk afgezette hondenspeelwei. Goede grote parking.
De Teut in Zonhoven is ook enorm mooi, en dan zit je natuurlijk in Limboland, maar dat is zeker voor Kempen ook nog goed te bereiken hoor. Daar is echt een gigantisch afgezet stuk losloopwei voor honden, 2ha als 'k 't goed herinner. Plus ook hele mooie waterstukken, schapies, ... Iets minder qua parkeergelegenheid, maar wel zalig groot.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:25

Iets waar de honden kunnen zwemmen zou ik wel leuk vinden en mijn hond al helemaal geweldig :)

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:26

Voor mij is zo'n wandeling ook goed, heb wel geen hond..