MODELLEN - Grease ( Friederieke_) - Kendal (Chanel_Spies) - Savanna (apollootje) - Malvin (SuusenMalvin) - Zafire (Titineee) Deze heeft zich buiten het forum om bij mij aangemeld - Daiske (xDeena_) - Sabor (Arthis) - Sandro (xsannlove/sophiemariab) - Theodora (sophiemariab/xsannlove) MORGEN KOMEN ER AFBEELDINGEN BIJ DE NAMEN VAN DE MODELLEN
Ja dat dacht ik ook namelijk vandaar dat ik het vroeg.. Maar vind het prima hoor leuke modellen. Moet er nog wel eentje bij!
abcde123ff
Geplaatst: 04-02-14 21:17
Als ik het goed hebben kunnen de meeste mensen op 15 juni, wie kunnen er op deze dag NIET?
abcde123ff
Geplaatst: 04-02-14 21:19
Elmars_Floor schreef:
Ja dat dacht ik ook namelijk vandaar dat ik het vroeg.. Maar vind het prima hoor leuke modellen. Moet er nog wel eentje bij!
Volgensmij hadden we voor de rest alleen nog maar er haflinger en er zijn er al 3, dus anders wordt het misschien een beetje een haflinger overload haha
Leuk leuk Beetje jammer dat het nog zo lang duurt hihi.. Hoewel dan wel die veel te dikke, lelijke pluisvacht eraf is Fijn in ieder geval dat de datum vaststaat.. Thanks
Suusenmalvin
Geplaatst: 18-03-14 12:22
Weer even een stipje hoor.. Kon het topic al niet eens meer vinden