okee daar komen de eerste lijstjes
Mensen die willen komen:
1 Francis
2 Loes
3 Sandra
4 Romy
5 René
6 Sharon
7 Cobelens (ik ben even je naam kwijt erg he! Als je hem doorgeeft zal ik het veranderen
)
8 Odette
9 Kitty
10 Cees
11 Marianne
12 Emelyne
13 Marjolein
14 Tina (ik zet haar er maar vast op)
15 Huub (Ook hem zet ik er maar vast op)
Wat voor ideeën hebben we tot nu toe:
Wat er tot nu toe uit dit topic is gekomen is het volgende:
Het lijkt ons handig om vanaf een uur of twee te beginnen. We zullen de meeting beginnen met wat kleine hapjes en drankjes. Rond een uur of vijf kunnen we ergens iets gaan eten, waarna we allemaal weer naar huis gaan. (mochten mensen andere ideeën of invullingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag. Dit is maar een opzetje)
Om de datum te bepalen zal ik een datumprikker maken. Voor ik dat doe laat ik dit topic eerst een paar dagen gaan. Ik weet niet of er nog mensen zijn die zich aan willen melden. Het is zo banketstaaf als er mensen worden buiten gesloten.
Wat moet er nog geregeld worden:
1 welke hapjes en drankjes nemen we mee
2 wie neemt deze hapjes en drankjes mee
3 we moeten een lijst maken van e-mailadressen en telefoonnummers. Deze kunnen jullie vast naar mij pb'en.
4 er moet een datumprikker worden aangemaakt.
5 we moeten borden maken om aan te geven waar de meeting is.. (de vorige keer konden Marjolein, Sharon en ik het niet heel makkelijk vinden)
6 We moeten kijken wat we doen als het heel erg regent.. Passen we met zijn allen binnen bij die vogels ed?
7 er moet een mail worden opgesteld met de route, het adres en de "handige" telefoonnummers.
8 We moeten van tevoren nadenken hoe we het eten willen betalen. Maken we een pot? Of delen we ter plekke?
9 Vervoer. Er komen mensen met het OV. Kunnen deze mensen mee rijden als we ergens gaan eten?
Als we allemaal samen over deze punten nadenken dan zal ik alle ideeën samenvoegen en dan komen we vast tot een heel goed gezamenlijk plan! Kom maar op dames.