Zit even te denken aan de organisatorische kant van het verhaal, dat ik in Zeeland mag slapen.. Maar van Zeeland naar huis is ook nog retelang rijden! Misschien kan ik beter de dag ervoor bij Djuun komen kijken en in Zeeland slapen? Vrijdag op zaterdag, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is qua werk van de Zeeuwtjes
Letiets werkt niet op vrijdag en ik werk tot 5 Ik neem aan dat daar dus wel een mouw aan te passen is. Ik zat toevallig van de week over precies hetzelfde na te denken
Letizia
Geplaatst: 27-11-13 19:39
Ik ben altijd vrij op vrijdag, Ersiel niet, dus is net even wat jullie willen, wat mij betreft kan dat hoor
Wij huren zeer waarschijnlijk een huisje daar is voor onze 4 uur rijden . Maar evt kan je dan zaterdag wel bij ons in huisje blijven is voor 4 personen hebben 2 bedden over .
zoals mijn mannetje altijd zegt paardenmensen en vooral die arabieren mensen zulk apart volk. gelukkig is hij wel goed ingeburgerd ondertussen . en als we elkaar beetje helpen blijft voor iedereen leuk ookal is het ff een pokke eind rijden
Annikab
Geplaatst: 28-11-13 10:39
Je bent ook welkom in Rotterdam hoor, Katja! Kan je als je wil ook nog veulen knuffelen