Ik vind daar niets gek aan Lola, een broek moet toch makkelijk zitten! Ik kan sinds tweede miskraam geen broeken leer verdragen dus hier altijd of zwangerschapsbroek aan of een kleedje en ben niet een zwanger gisteren ook nog eens op de weegschaal gaan staan, had ik beter niet gedaan, 13kg bij sinds pilstop! Stomme hormonen!!! Bedacht me deze ochtend ook dat ik dit jaar nog geen drie cyclussen heb gehad, ben aan de derde bezig... Bah, bah, bah! Wil niet meer...
ik zie het wel ik kan op beide dagen dus zie tegen die tijd wel een adres verschijnen en een tijdstip. denk alleen niet dat ik met dan nog 4 weken te gaan energie heb om iets lekkers klaar te maken.
Erg jammer Lau! (dat je niet komt, niet je reactie ) Ik ben er onder voorbehoud bij, ben nog in afwachting van mijn rooster. Verwacht dat ik vrij ben, maar je weet het nooit!
Meeting zaterdag 4 januari -Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud
Maar ergens vind ik wel dat Laura een punt heeft.. Het staat bijna gelijk en het is toch belangrijker dat de dames kkunnen dan dat er een man mee kan? Ik kan op allebei dus kies wat dat betreft maakt het mij niet uit.
Meeting zaterdag 4 januari - Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud - Esther - onder voorbehoud - Suze - Eva - Daniella (onder voorbehoud)
Laura82
Geplaatst: 27-10-13 15:13
Snap ik hoor suus, zou ik hoop hebben. Baal gewoon dat ik niet mee kan en ben stiekem stik jaloers, wil het helemaal niet missen. Alke andere afspraken zou ik er ook voor afzehgen, maar dat gaat met werk helaas niet lukken
Fantast
Geplaatst: 27-10-13 15:15
Ik ben aanwezig onder voorbehoud mijn voorkeur gaat uit naar zondag, dan kan ik zeker
Laura82
Geplaatst: 27-10-13 15:21
Manon, en anders doen wij zobdag gewoon mini-meeting
Meeting zaterdag 4 januari - Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud - Esther - onder voorbehoud - Suze - Eva - Daniella (onder voorbehoud) - Ilona - Manon - onder voorbehoud
T3mptati0n
Geplaatst: 27-10-13 16:35
Meeting zaterdag 4 januari - Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud - Esther - onder voorbehoud - Suze - Eva - Daniella (onder voorbehoud) - Ilona - Manon - onder voorbehoud - Lindy - onder voorbehoud
wortel115
Geplaatst: 27-10-13 17:07
Meeting zaterdag 4 januari - Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud - Esther - onder voorbehoud - Suze - Eva - Daniella (onder voorbehoud) - Ilona - Manon - onder voorbehoud - Lindy - onder voorbehoud - Willianne
Mayo
Geplaatst: 27-10-13 20:37
Meeting zaterdag 4 januari - Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud - Esther - onder voorbehoud - Suze - Eva - Daniella (onder voorbehoud) - Ilona - Manon - onder voorbehoud - Lindy - onder voorbehoud - Willianne - Mayo
D_Travis
Geplaatst: 28-10-13 08:19
Mayo schreef:
Meeting zaterdag 4 januari - Marley - Lieneke (ista) - onder voorbehoud - Esther - onder voorbehoud - Suze - Eva - Daniella (onder voorbehoud) - Ilona - Manon - onder voorbehoud - Lindy - onder voorbehoud - Willianne - Mayo -Dagmar (ovb)
D_Travis
Geplaatst: 28-10-13 08:19
Ik snap je ook laura.. Zelf zou ik mn partner niets gauw mee nemen naar zoiets dus in dat geval snap ik het helemaal.. En uiteindelijk gaat het toch om de meiden? Weet niet of ik de zondag wel kan hoor maar bedoel ik begrijp dat dezel reden niet echt leuk is