Hahaha! Das niet zo moeilijk. Tv aan en onderwerp als het opt scherm tevoorschijn komt, zoals ern kale man oid moet je shotjes nemen. Thank god ben ik bob
En anders kan ik jullie altijd nog bij Inge thuis afzetten !!
judith__
Geplaatst: 19-08-13 20:13
hhahah als de taxi nog wel van die dronken dropjes mee wilt nemen
ik moet nog even zien hoe ik kom, of met de auto(weggebracht/opgehaald) of toch met de trein en dan de laatste terug. maar roos? zou jij mij een pb'tje kunnen doen met je adres
Roos, is je huis een beetje bereikbaar vanaf het station? Want wellicht kom ik toch nog even buurten, maar t moet dan wel allemaal een beetje behapbaar blijven qua reistijd
Je mag wel even kijken. Maar dan zou je me ook even weer naar t station terug moeten rijden ( ben je 27 en ga je nog niet alleen over straat savonds, best erg eigenlijk, maar ik kom er niet meer vanaf )
Romanoff
Geplaatst: 19-08-13 21:34
Ooh maar dat doe ik ook niet hoor.. zeker niet in Leeuwarden Wacht ff op Roos haar PB met haar adres, dan kiek ik eem
Heb jullie ff gepbt, wie het adres nog meer graag wil hebben pb me maar even! (nouja, degenen die willen komen, ik heb liever geen pb's van stalkers. )
Ehm Froukje, als ik jou moet oppikken dan moet ik een heel stuk door leeuwarden naar het station... ik kom namelijk vanuit ryptjerk, richting grote wielen en sla ik zo af naar Roos..
Om dan bij het station te komen moet ik dan eerst de hele stad door crossen..