Is het geen mogelijkheid om 6 modellen en 3 fotografen te doen? Dan maak je 2 groepen. Ik zie hem graag door gaan. Dit zou voor mij 1 van de laatste meetings zijn waar ik als fotograaf naar toe ga waarschijnlijk.
weetje ik kap zowiezo wel met fotomeetings.. alles wordt toch altijd afgeblazen..
Doeii
Ik heb zelf nog nooit een meeting afgeblazen. Dus dit is puur ervaring vanuit andere organisatoren .
Ik zie hem ook graag door gaan hoor Nikita, zit zelf alleen ook nog eens met vervoer. Voor mij als fotograaf ook de laatste meeting (uitzonderingen daar gelaten). En merk dat ik ze liever in 1 groep houd
Ik ken wel een beginnend fotografe. Misschien wil zij nog wel mee Die kan dan gewoon met mij mee rijden, dus qua vervoer geen probleem. Ik ga haar eventjes appen
Even met een scheef oog op het weer na overleg met CallyChanel; besloten het te verplaatsen. Ik zal morgen wat data doorgeven waar uit gekozen kan worden.
Sorry jongens, maar fotograferen in de regen is het m ook niet
9 en 10 november kan ik sowieso. 24 november heb ik wedstrijd dus kan ik niet en de zaterdag misschien. Ligt er aan wat mijn tijden zijn om te starten.