Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laat maar weten wat er nog bij moet aan eterij/drinken
zet je jezelf op de lijst? EngeltjeS schreef:Citaat:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
1. EngeltjeS, gevorderd (stap/draf/galop over het strand is geen probleem) voorkeurtype paard: Braaf dier
2. Roosch, gevorderd (stap/draf/galop geen probleem) voorkeurtype paard/ pony: liefst zo breed en braaf mogelijk. Liever te sloom dan te snel.
3. Winged, gevorderd (staf/draf/galop geen probleem) voorkeur: Braaf, Fries
4. Heidy_wilco, gevorderd, voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
5. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
6.Inge, gevorderd, voorkeur: pittig paardje met karakter
EngeltjeS schreef:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
1. EngeltjeS, gevorderd (stap/draf/galop over het strand is geen probleem) voorkeurtype paard: Braaf dier
2. Roosch, gevorderd (stap/draf/galop geen probleem) voorkeurtype paard/ pony: liefst zo breed en braaf mogelijk. Liever te sloom dan te snel.
5. *vriendin van EngeltjeS die geen Bokt heeft maar wel mee wilt*, gevorderd, voorkeur: lief paard
7 Lynn, gevorderd. voorkeur: lekker pittig ding.
8.
9.
dit weekend even mn rijbroek en schoenen halen.
zal morgen eens nadenken over wat ik zou kunnen maken
EngeltjeS schreef:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
8. dauphine, gevorderd. Voorkeur: braaf paard ivm knieproblemen. Mag opzich best wat pit inzitten hoor, maar anderhalf uur dribbelen ofzo ga ik niet volhouden.. Liefst geen pony..
9.
Winged schreef:Ik kom uit de omgeving van Assen, iemand nog meerijden?
Ik woon aan de zuidelijke buitenkant van Groningen-stad, maar naar Assen komen is geen probleem!antje_vip schreef:Sok schreef:Kom dan binnenkort even een drankje doen bij mij, zijn het niet gelijk 20 man en dan ken je alvast iemand!![]()
(en ik vind het gezellig)
Dat vind ik ook griezelig
En ik heb Sok ook al eens ontmoet, vreselijk gevaarlijk 
Citaat:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
1. EngeltjeS, gevorderd. voorkeur: Braaf dier
2. Roosch, gevorderd. voorkeur: liefst zo breed en braaf mogelijk. Liever te sloom dan te snel.
3. Winged, gevorderd. voorkeur: Braaf, Fries
4. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
8. dauphine, gevorderd. Voorkeur: braaf paard ivm knieproblemen, mag wel voorwaarts
9. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
Baal echt giga dat ik dat hele weekend weg ben. Citaat:Ja, ik ga mee met de Strandrit van 4 Augustus en mijn rij-ervaring is en voorkeurtype paard:
1. EngeltjeS, gevorderd. voorkeur: Braaf dier
2. Roosch, gevorderd. voorkeur: liefst zo breed en braaf mogelijk. Liever te sloom dan te snel.
3. Winged, gevorderd. voorkeur: Braaf, Fries
4. Heidy_wilco, gevorderd. voorkeur: braaf, liever geen fries of tinker
8. dauphine, gevorderd. Voorkeur: braaf paard ivm knieproblemen, mag wel voorwaarts
9. Caily, gevorderd. Voorkeur: Iris of een andere Tinker, alleen Yorke heb ik niets mee.
10. antje_vip, gevorderd. Voorkeur: iets dat goed luistertGek op Tinkers