Ik heb bij beide "ja" staan maar het is nooit zeker bij mij. In principe kan ik beide dagen is het niet dat wij bij het werk onderling moeten regelen met vrij zijn en ik nu dus nog niet zeker ben of ik die dagen echt vrij geregeld krijg (9 van de 10 keer lukt dit wel)
Bij mij doet excel even stoer, wil iemand beide erin vullen? Ik kan gewoon allebei!
Seb8iaan
Geplaatst: 12-06-13 21:03
Cindeeh schreef:
Bij mij doet excel even stoer, wil iemand beide erin vullen? Ik kan gewoon allebei!
Staat er al in
Cindequil
Geplaatst: 12-06-13 21:03
Oh, dan doet mijn pc stoer
Seb8iaan
Geplaatst: 13-06-13 07:30
Misschien dat de volgende mensen nog even de missende info willen invullen vwb interesse om er ook een weekend van te maken en even aan te geven welke van de 2 weekenden je kan (of beide). Maureen95, Lizzyy & Colien
Dan hebben we hierna de gegevens om er wat concreets van te maken.
Sorry Dorine dat ik wat sturing geef , maar het idee blijft van jou
Ik moet even gaan kijken of dit mij financieel uit gaat komen Heb nog steeds geen werk gevonden en moet het nu doen met 100 euro per maand om van te leven.
Kan ik ook niet gewoon een dagje langskomen?
Friesfanaat
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 08:55
Maureen95 schreef:
Ik moet even gaan kijken of dit mij financieel uit gaat komen Heb nog steeds geen werk gevonden en moet het nu doen met 100 euro per maand om van te leven.
Kan ik ook niet gewoon een dagje langskomen?
Wat mij betreft mag dat gewoon hoor
Seb8iaan
Geplaatst: 13-06-13 08:55
Ja natuurlijk kan dat Als je gewoon in de sheet zet dat je niet gebruik wil maken van het weekend én even de data wanneer je kunt, dan komt het helemaal in orde.
Maar maureen, je zegt net dat het financieel niet gaat een weekend mee te gaan maar alleen een dagje lukt. Maar je vult in de sheet wel "Ja" in Of heb je wel interesse als je werk zou hebben?
Top! Alleen nog op Lizzyy wachten én ik zag dat summerless ook niet heeft aangegeven welk weekend ze kan (alleen dat ze niet mee gaat voor een heel weekend).