FM: Jou man die houd dus van vissen? Heeft ie soms nog belangstelling voor paar hengels? 2 hengels zit sowieso draad aan maar andere is zonder draad. Heb geen verstand van hengels maar bij eventuele interesse zal ik C even vragen of ie er foto's van zou willen maken?
Hij mag ze dan wel voor leuk prijsje ophalen.
Wij ook maar een dagje gezien we 12 juli al een midweek weg gaan en in oktober ook nog een midweek weg gaan (midweek in oktober is dan wel compleet gratis maar goed)
En tesca op mijn verjaardag , maar dat weekend voor mijn verjaardag zou ik dus wel gewoon mee kunnen, vier ik mijn verjaardag wel een week later. En dan neem ik een hele grote doos oranjekoeken mee voor ml van Daan . Het weekend van 7 september liever niet ivm de verjaardag van mijn moeder
Weekendje weg: CindyUniek - voorkeur het weekend van 7/8 september FM- ml vind beekse bergen leuk, kannie vissen Fantast - andere weekenden komen mij beter uit
Ik ben wel voor een weekendje al weet ik niet of ik dat ga trekken, moet me tegen september wel weer beter voelen toch? En inderdaad, aparte huisjes dan of samen?
EstherMe rockwitch XFiemoX Laura82 Joanne1987 __Marije__ Corinne1981 Rienne Mayo
Weekendje weg: CindyUniek - voorkeur het weekend van 7/8 september FM- ml vind beekse bergen leuk, kannie vissen Fantast - andere weekenden komen mij beter uit
september is een drukke maand.. en smurf word de 18e 1 jaar en weet nog niet in welk weekend we dat vieren. Ik wacht de datum wel af, en dan zie ik of ik mee kan en of het te bereizen valt lijkt me erg leuk namelijk!