als ik kijk naar vanaf jou laura is lunteren en regio utrecht allemaal even ver zoals mij en n deel woont vlak bij mij en n deel vlak bij jou toch? dus wel lekker centraal beide dan. Lunteren alleen in de 80 km en regio utrecht in de 60. Even uitgezocht haha!
Ja voor mij 1,4km minder om precies te zijn haha! Opzich wel fijn ja maar denk wel moeilijker met plannen omdat door de weeks is. Maar het is zeker een goede optie
Bonny_CT
Geplaatst: 13-07-13 14:33
Alleen ik en ninz wonen in een uithoek, ik woon nog een uur bij laura vandaan naar het noorden en ninz volgens mij een uur zuidelijker dan jou marieke
voor mij is dat inderdaad echt wel heel ver Lunteren. 160 kilometer met de trailer is een beetje te veel van het goede hahaha!! Al snap ik dat voor de meeste dat wel redelijk centraal ligt!
Queelens
Geplaatst: 13-07-13 14:37
Fijn om te weten bonny. Ik wist inderdaad dat Ninz in uithoek woonde maar van jou nog niet. Ninz, hoever is regio utrecht voor jou? Is dat wel nog redelijk te doen?
Utrecht is voor mij 125 kilometer hahaha Dat wordt hem dus ook niet echt... Al snap ik het wel heel goed als jullie het centraal willen houden door het daar in die regio te houden, alleen wordt het voor ons dan niet zo!
Lunteren zou voor mij heel mooi zijn haha! 3 kwartier rijden. Pap zal denk ik ook niet veel verder willen rijden. Als ik zelf met trailer op pad mag, vind ik het niet erg om wat langer te rijden
Fijn Marieke en Femke dat jullie zo druk bezig zijn met mailen!
Lunteren is voor mij 103 en Utrecht is 102 Voor mij maakt het dus niet uit. Maar idd wat Marieke zegt, Emmelie zit ook om de hoek en dan zou ik ook een flink stuk extra hebben gereden. Blijft wel het eerlijkste.
Is J.oyce H.eutink niks?
Vrijdag gaat hem denk ik voor mij echt niet worden... Kan niet zomaar vrij krijgen... Of we moeten het bij mn baas doen Dan ben ik er zeker bij haha.