Sinds mijn schooltijd ben ik liever alleen dan bij andere mensen Gewoon geen zin om weer gekwetst te worden Dus ik vermijd anderen liever maar zo weekend vind ik wel leuk
Niet iedereen bedoeld het verkeerd dus samen met iemand gaan kan juist heel goed en leuk zijn. Kijk naar de toekomst niet naar het verleden!! Samen maak je het gezellig, moet je natuurlijk wel een beetje dezelfde interesses hebben
Heb weleens eens eerder op de site van El Rancho de Verano gekeken, maar hikte er toen erg tegenaan om alleen te gaan. Maar jouw idee om met een paar mensen te gaan spreekt wel mij wel aan TS
Laatst bijgewerkt door _Jody_ op 04-07-13 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja al een paar mensen maar wat ik duidelijk heb aangegeven wil ik graag van te voren met iedereen die mee wil afspreken, liefst gezamenlijk zodat we zien of het wel klikt en we van uit daar kunnen zien wie nog mee wil of niet.
dacht ergens eind augustus omdat je het weekend in oktober al moet bespreken. Het mag eerder natuurlijk maar dan is de kans groot dat er nog wat afhaken.
hou er wel rekening mee dat tijdens de ponykampen van het fjordenpaard geen weekenden zijn tenzij je eigen groep hebt ze doen wel 2 weken in de vakantie maar meer vaak niet
Ik ben de afgelopen keer het laatste weekend van mei geweest.
_Jody_
Geplaatst: 04-07-13 22:25
Jah dat is natuurlijk logisch, maar word het wel een keer in het weekend, doordeweeks moet ik gewoon werken Maar heb ff mijn agenda geraadpleegd en 31 augustus kan ik niet en 24 augustus liever niet, maar zou evt wel kunnen. (Lijkt nu of ik heel druk ben, maar net toevallig die dagen wat gepland......)
hihihi daar komen we vast wel uit, ik moet ook gewoon werken dus het moet in het weekend en een plekje wat voor iedereen goed te bereiken is! Ik woon zelf in Haaften (bij Geldermalsen/Zaltbommel) en dat is denk een eind uit de buurt van de rest!
Jah ik woon in Nijverdal (overijssel) in de buurt van Avonturenpark hellendoorn (als je dat kent) Woon in het oosten, dus echt helemaal de andere kant op
Dat dacht ik al, de meeste wonen een eind uit de buurt. We vinden vast wel iets wat ons (allemaal) past.
KarmaWitch
Geplaatst: 04-07-13 22:48
Zoek: even een idee hoor, gewoon zeggen als je het niks lijkt. Als we nou met de mensen die echt graag mee willen een keer een meeting houden met iets waar je gezamenlijk bent en elkaar goed kunt leren kennen en dan uiteindelijk kijkt wat het beste klikt etc of dat je dmv pb gesprekken kijkt wat beste bij je past en dat gaat meeten? Ik ben dan zelf nog maar 18 volgend jaar april 19, maar ik kan altijd heel goed opschieten met mensen die jonger of juist ouder zijn. Dat maakt mij niet uit en hou zelf wel van wat gekkigheid hihi
Leeftijd maakt mij helemaal niet uit, als de klik er maar is. Een meeting vind ik prima als iedereen mee gaat die ook echt mee wil. Niet dat er een meeting is met mensen die toch niet mee willen. We kunnen dan zien of het klikt en misschien nog eens afspreken voordat we gaan.
De meeting moet dan misschien niet te groot worden? Anders leer je elkaar nog niet echt kennen? Al vind ik het idee super leuk! En misschien kan de eerste meeting groot en de tweede alleen met de mensen die het nog steeds leuk vinden om mee te gaan?