Voor de mensen die morgen gaan, HEEL veel knuffelplezier!!! Geniet ervan en jullie hebben tenminste goed weer, in de regen is het al super, dus jullie dag kan niet meer stuk! Zie de foto's vast snel verschijnen Extra knuf voor Desert en Pepper namens mij!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 21:54
cobelens thanks en jij dikke terug van ons hier.... jij mag volgend jaar gewoon meewaken als enige
Jammer dat je morgen niet kan komen cobelens. Zal ze goed knuffelen.
Sylke104
Geplaatst: 06-07-13 09:57
sandra3235 schreef:
cobelens thanks en jij dikke terug van ons hier.... jij mag volgend jaar gewoon meewaken als enige
LIKE!!!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 10:08
zo het is al goed warm,stalletjes zijn al gedaan,nu even verkleden... Mocht er file staan op de N57 richting Rockanje,met al die strandgangers,dan zou ik via Oostvoorne komen In Rockanje staan allemaal parkeerwachters,strandverkeer te regelen,gewoon zeggen dat jullie op ons adres op visite komen
Het was echt super gezellig. Heerlijk kunnen knuffelen, wat is Niabi een schatje zeg. Als ik de foto's gekregen heb van mn zusje zal ik hier wel wat plaatsen
Nou t was heel gezellig Echt heerlijk geknuffeld, vooral met niabi voordat ik wegging heb ik nog even wat fotos gemaakt , toen stonden ze opeens alle 3 voor,naast en achter me heel handig :")
Goed om te lezen dat de eerste berichten al heel positief zijn ik heb lekker gewerkt vandaag.. jullie hadden wel heel erg lekker weer! Ik ben benieuwd naar de fotos!
Kitty ik heb erg om je gelachen!!! Ik heb. Ongeveer drie foto's dus niet erg veel. Vond het erg gezellig. Zit nu in de trein en ben bijna thuis.. Lekker avondje oppassen!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 21:26
Ik vond het ook erg gezellig en Rene ook Dames en heer bedankt voor jullie gezelligheid en dat jullie wilden veulen knuffelen Althans veulen?ze hebben allemaal een beurt gehad geloof ik Voor een groep waarvan de meesten elkaar niet kenden vond ik het iig erg goed klikken
Ik had nog wel de hele avond willen blijven. Maar ik hoorde dat als ik het gezellig had met Lisa dat ik ook een nachtje terug mocht komen. Zet die wijn maar vast koud Sandra!!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 21:38
Is goed hoor Romy,ik weet nu hoe leuk je bent na een wijntje
Heeft Romy zich nog beetje gedragen in de auto dames?