Als in ga dan wel met de trein bij hema zijn de kaartjes in de aanbieding voor 17,95 kun je de hele dag heel nl door reizen. Zie het niet zitten 6 uur op een dag in me auto te rijden werk 40 uur deze week waarvan allemaal avond diensten. Dus voor de veiligheid ga ik liever niet met de auto rijden ik ben dan wel verantwoordelijk voor jullie veiligheid.
Sorry, kreeg een beetje laat de planning pas maar door vakanties en weinig personeel op het moment heb ik helaas geen vrij kunnen krijgen. Moet werken tot 13.00 en om daarna nog te gaan is geen doen denk ik. Sorry meiden!
Maar die treinkaartjes zijn sowieso al niet meer te koop bij de hema volgens mij... Dus dat gaat 'm in ieder geval niet worden.... Dus we gaan niet meer begrijp ik dan?
Oeska
Geplaatst: 12-06-13 12:07
Ik kan helaas niet meer, ik heb een paar dagen werk aangeboden gekregen en aangezien mijn geld ver op is, gaat dat voor. Vind het wel heel jammer hoor!
Hopelijk kan het voor mensen die kunnen, nog door gaan
Zijn er egt geen trein kaartjes meer bij hema? Sorry voor iedereen die mee wilde rijde maar ik wil gewoon egt niet zo lang in me eentje achter het stuur zitte. Ik hoop dat jullie dat kunne begrijpen .