Hihi, je bent goed bezig Anouk! Zien er ook allemaal goed uit
Even voor mezelf, willen jullie me helpen het lijstje namen van de paarden juist te krijgen. Ik heb staan:
Chilli Pepper Edjenna Neil ..... (die weet ik niet meer)
Kunnen jullie het aanvullen (of als ik een naam verkeerd gespeld heb, ook doorgeven)?
AtelierB
Geplaatst: 02-06-13 14:36
Zunzuncito
Geplaatst: 02-06-13 14:55
Haha, die Nielemans. Nou zie ik pas hoe mooi eigenlijk die wite wimpertjes bij dat donkere oogje zijn *herontdekt paard* Edjenna staat er net met een oogje half dicht op, dat is jammer, heeft Stacey dan voor niks met alle aanwezige plastic zakjes achter struiken lopen zwaaien?
AtelierB
Geplaatst: 02-06-13 20:11
Stacey heeft niet voor niets rondgelopen met de plastic zakjes! En de moeder van (baasje van Max) heeft ook niet voor niets met sjaaltjes staan wapperen Was heeeeel blij me hen, daardoor veel attente oortjes. En ja, Edjenna met een half dicht oog... heb een boel foto's met een dicht oog, whaha
Aah! Toch ook wel fotos met ogen open en oortjes naar voren hoop ik?
AtelierB
Geplaatst: 02-06-13 20:51
AtelierB
Geplaatst: 02-06-13 20:52
En de mascotte van die dag:
Zunzuncito
Geplaatst: 02-06-13 21:37
Hee de chilli verfspot! Wat een mooie foto, net of ze er zelf naar kijkt om te zien of het vlindertje er nog echt zit. En dan subtiel die andere vlekjes er nog op aan de rechterkant... heel mooi! Nielemans
Voor de mensen die mij proberen te bereiken mobiel: Ik ben deze hele week niet te bereiken via mijn telefoon, dus gelieve allemaal via PB Lisan, ik stuur je zometeen eventjes een PB!
Mo0wtjee
Geplaatst: 03-06-13 16:12
Oké
Want wat is nu de bedoeling? Volgen er nog meer foto's? Ben overigens al erg blij met deze foto's Maar aangezien dit mijn eerste meeting was heb ik geen idee hoe het nu verder gaat
Ik stuur verder geen foto's... oke misschien nog 1-2 per paard. Maar ik houd het hierbij. Ben je nieuwschieriger geworden van mijn foto's, kan je voor €7,50 vrijwel alle foto's krijgen dan ! Maar jullie hebben het super gedaan voor een eerste meeting !
je gaat van mij een PB krijgen - vanavond als ik iets meer tijd heb
AtelierB
Geplaatst: 03-06-13 20:10
Zoals al aan een paar per PB aangegeven, ben ik nog niet klaar met de foto's. Wel de selectie al gemaakt, maar ik verstrek ze pas als ik ze bewerkt heb (kleuren, contrast maar ook wegwerken storende elementen of leidsels). In dit draadje staan er nu 2 per model, maar dat gaan er meer worden. Die zet ik niet meer hier neer, maar in een aparte map op internet, waar alleen mensen met een link naar toe kunnen. Dat zijn dan allemaal webversies met een logo/watermerk. Een webversie foto is niet geschikt om af te drukken (lage resolutie).
Ik hoop die mapjes snel klaar te hebben, dan krijgt iedereen PB van mij. Vergeef me op voorhand als het wat langer duurt - ik snap dat jullie benieuwd zijn - maar heb helaas niet zo heel veel tijd per dag om er aan te spenderen....