@Chanouk, er lopen ook miniature horses mee, dus zolang jouw Falabella man die 12km in 1,5 uur mee kan lopen, ben je vante welkom Ik zou zeggen, stel jezelf en je pony even voor!
Lissenn
Geplaatst: 16-04-13 15:55
Haaaaaaaaallooo allemaal
goed nieuws! mn witje loopt weer goed | Langzaam de boel weer oppakken en hopelijk heb ik me duo penotti weer mee de 26e
tjonge wat een hoop deelnemers, ik hoor de berichtgeving al op de radio, er is een langzaam rijdende file ter hoogte van het otterlo'se bos, oorzaak geen aanrijdingen, maar aanspanningen.
Ik wil al lang een keertje meerijden met mijn Lars -zie onderschrift-, maar ik heb geen vervoer. Toevallig iemand die vanuit het zuiden van Limburg komt en plek heeft voor een poown en een sulky
Misschien is het wel leuk om eens het NMPRS of NSPS oid te contacten, misschien kunnen ze in hun tijdschrift dan een keer een artikel aan deze ritten besteden, zodat er nog meer bekendheid zal zijn
Ik zal eens informeren bij plekken in de buurt. Zijn mooie uitrij mogelijkheden, maar hier in Venlo niet super lang en mooi. (of je moet een Duitse plaat hebben) Maar klein stukje verder zijn mooie gebieden en ook plekken waar je met pony's kunt overnachten als het goed is.