Dendermonde, das in Oost Vlaanderen op ongeveer 2 uur rijden. Heb wel familie in Nieuwegijn, maar al héél lang geleden dat ik daar was, is daar wel heel mooi
Dendermonde? Of Nieuwegijn? Nieuwegijn is wel mooi! Ligt zo is een natuurlijke omgeving, kan je via water en een soort dijkje naar een winkelcentrum, ging er als kind wel eens, zijn dus zo'n dingen die ik mij herinner...
Dendermonde moet ik denken aan dat hotel van GTST Hotel Dendermonde
Laura82
Geplaatst: 18-03-13 22:28
Hier wil manlief ook niet mee, vind ie meer iets voor mij. Vind ik ook wel prima, ik vermaak me wel
Suzzy_3
Geplaatst: 18-03-13 22:28
Ik zou jullie ook wel graag eens allemaal ontmoeten! En die knappe kinders eens in het echt zien! Heb alleen nog niet in agenda gekeken, normaal staat elke zondag vol met paardrijles, maar die moeten dan maar een weekje op hun honger zitten .
Nog iemand anders van België behalve Ympi? Want Oost Vlaanderen is hier ook een beetje ver uit de richting .
Eigenlijk moeten we toch niet veel hebben voor een meeting? Een plaats met openluchtspeeltuin (lijk wij hier Bokrijk hebben), en dan brengt ieder iets te knabbelen en te drinken mee, voldoende om zichzelf te voorzien. En dan kan dat allemaal bij elkaar gezet worden, en kan je overal van nemen, normaal heb je dan genoeg van alles.. Heel eenvoudig, goedkoop en makkelijk te regelen .
kepo
Geplaatst: 18-03-13 22:29
even mijn agenda pakken
ik kan 14 en 28 april en weet niet waar jullie willen meeten maar ik hoop niet te ver weg want ik heb geen rijbewijs! Mijn vriendlief wilt me eventueel wel brengen!
Laura: wou jij ook meegaan ja toch? Dan kunnen wij miss carpoolen?
Toverbal
Geplaatst: 18-03-13 23:29
Ookal ben ik de laatste tijd niet meer zo actief, ik wil ook wel graag meeten, dus ik hou het even in de gaten hoe en wat. (ben veel te druk thuis met twee kids hihi, over ruim twee weken weer werken, dan tijd genoeg om te bokken )
Fiemo, ik vind het ook gewoon een hele onderneming om alleen zo'n stuk te rijden. Maar hij weet hoe leuk ik het zou vinden om jullie te ontmoeten, en zolang er meer mannen zijn dan vind ie het niet erg .
En anders misschien met mij meerijden Fantast? Mocht ik die datum kunnen dan. Tot nu toe lukt het geloof ik wel, maar ik heb het gevoel dat ik iets vergeet