Marsja zou nog even kijken wat het kost incl kilometers. Ze wou het liefst naar Burgum. Zonder km's kost het 45 euro per uur. Gedeeld door 3 personen is dus 15 euro.. Dit is excl bakhuur nog hé!
Iemand attendeerde me er ook nog op, dat een 20 x 60 bak wel fijn is, ivm in en uit stappen.
Het spijt me verschrikkelijk, maar voor 65 euro doe ik niet mee Daar heb ik elders 4 á 5 lessen voor
Elan_GV
Geplaatst: 21-03-13 15:23
Wow, die 65 vind ik ook erg duur! Is dat niet voor een uur met ook 3 personen ofzo?
Of is het dan echt privéles? (Alhoewel, ik geloof dat ik weet van hem wat priveles kost, richting 90 euro toch)
Bergum kan wel toch? Doen ze ook altijd met wedstrijden, even 20x40 afzetten en dan heb je een klein voorterrein voor 3 mensen, dat moet te doen zijn..
Iemand bekend met de nieuwe eigenaar die wil vragen wat de bakhuur is?
Denk dat dat voor 3 personen in een uur is. En ja, een hele goede instructeur die kost wat. Maar dat heb ik er wel voor over. Van wat ik gehoord en gezien heb, geeft hij heel goed les.
Denk wel dat dat klopt, 65 euro p.p. Heb meerdere clinics gehad die ook al die kant op gingen. Maar voor 65 euro kan ik bijna 3x van lessen bij m'n instructrice, dus nee sorry. Ik ga toch echt voor M.arsja.
Meya_
Geplaatst: 22-03-13 10:39
65 eurie... Hmmmmm. Het klinkt leuk, maar daarvoor kan ik ook bijna 3x te lessen bij mijn instructrice, dus dan ga ik ook voor Mar.sja. helemaal nu de dure maanden er aan zitten te komen en ik ook maar student ben
Laatst bijgewerkt door Meya_ op 22-03-13 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier dezelfde mening als Tynke. Als ik een clinic volg, wil ik dat doen bij iemand waar ik niet zo snel les van zou nemen. En heb ik daar best wel wat voor over. Daarom heb ik een paar jaar terug ook aan de bloklessen van P.eter S.pahn meegedaan. Was ook heel interessant. En daar gebruik ik ook nog veel van in mijn training nu met de andere paarden die ik rijd.
Ik begrijp jullie wel, en het is ook leuk.. alleen ik kan het me gewoon niet veroorloven op dit moment qua geld Of dat het eerst werkelijkheid wordt, bedoel ik mee waar en wat het nu precies gaat kosten (incl. bakhuur).... belangrijkste nog: wanneer
Ik deel Meya haar mening ik heb nog altijd geen bijbaan, en als student zijnde kan ik me dus niet een dure clinic veroorloven.
Vulina
Geplaatst: 22-03-13 13:32
Ik denk dat als je het voor iedereen toegankelijk wilt houden, je toch wel naar de prijs zult moeten kijken. Niet iedereen kan dat simpelweg betalen voor 1 clinic.
Vulina
Geplaatst: 22-03-13 13:38
Dit vond ik van vorig jaar http://www.facebook.com/events/182433585202240/ 47,60 p/persoon voor 3 kwartier, met 3 in een les. Voor ons komt dan de bakhuur er nog bij op. En aangezien de BTW omhoog gegaan is, en niemand goedkoper wordt, maar alleen maar duurder, zal het inderdaad wel 65,- per uur zijn.
Tja, denk dat iedereen geen vetpot heeft in deze dure tijden. Is maar net waar je geld voor over hebt. Ik moet hier ook voor gaan sparen en andere dingen dan even voor laten. Zoals dan maar wat minder wedstrijden rijden deze zomer. Maar heb er dat wel voor over. Want denk wel dat je tips krijgt waar je heel lang mee verder kunt. Marsja kun je altijd dan nog een keer doen.
Het is toch mijn keuze Renata? Als ik daar geen 65 euro voor over heb, dan is dat mijn beslissing. Kan wel zijn dat jij het er wel voor over hebt, maar ik dus niet. Dus ik snap niet zo goed waarom je hier zo op doordramt?
Joosiien
Geplaatst: 22-03-13 14:20
FW je zegt het goed: Het is maar net waar je geld voor over hebt. Jij hebt het voor een clinic over en anderen hebben het voor iets anders over. Die kiezen er misschien voor om een paar wedstrijden extra te rijden van dat geld in plaats van een paar wedstrijden minder voor een clinic.
We kunnen er eventueel voor keizen om twee clinics te organiseren. Een voor de mensen die bij Marsja een clinic willen rijden en een voor de mensen die bij Alex een clinic willen rijden. Het wordt dan niet echt een boktmeeting, wat ik persoonlijk wel jammer vind, maar dan is iedereen wel 'tevreden'.
Ik zal ook even stemmen.
FriesWytske
Geplaatst: 22-03-13 14:21
Ik dram helemaal niet door . Ik geef gewoon mijn mening. En zeg daarbij dat niet alleen jullie als student niet veel geld om handen hebben. Maar dat bij anderen ook zo is.
Laatst bijgewerkt door FriesWytske op 22-03-13 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt
- Alex van Silfhout - Tynke - Renata - Dagmar - Mieneke
Elan_GV
Geplaatst: 22-03-13 15:13
Was toch gewoon meeste stemmen gelden, hoe wat waar en waarom is toch niet belangrijk ook? Kijken we nog even wie dan zich nog meer wil opgeven voor Marsja, zou mooi zijn als we bijv 2 of 3 3-tallen hebben..
Nu heeft die marsja de meeste stemmen, zou zeggen gaan met die banaan? Manege burgum bellen hoe duur die is, manege Mieneke bellen hoe duur die is en dan beslissen waar..
Laatst bijgewerkt door Elan_GV op 22-03-13 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt