Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gimme_Spurs schreef:Sansje schreef:Ik weet dat er een studentenvereniging is geweest die een heel uitgebreid mol weekeind hebben gehouden. Ik kan via een kennis wellicht de contactgegevens opvragen? Wellicht hebben zij nog tips, goede ideeën of opdrachten die we zouden kunnen gebruiken
Alle hulp is welkom!
ik ben niet zon kampeerder
dit ook vanwege mn rug/heupen.
Sansje schreef:Ja dat is goed te doen. Voorheen had je op de Woody Ranch in Uddel wel van die hutjes en daar zit je ook mooi in het bos... Maar volgens mij is het daar verbouwd en zijn de hutjes vervangen door luxe huisjes met jacuzzi... Ook leuk maar niet te betalen ben ik bang
Ik heb op die locatie ooit een TREC wedstrijd georganiseerd en mochten we iets aparts in het bos willen doen waar toestemming voor gevraagd moet worden dan heb ik de connecties om dat te doen.
Francis schreef:Misschien iets op de Veluwe? Ik kan es even polsen of de Dop Heets Del dat weekend nog vrij is, ik ken de eigenaar een beetje. Kans is klein in de zomervakantie maar ze hebben ook een apartement en een blokhut (wel gewoon bedden, keukentje en toilet enzo, geen 'trekkershut') en daar kunnen zát een man of 14 tot 20 in (in die twee samen dus). Mooi terrein voor spellen en je loopt er zo het bos in én er is een ven in de buurt waar je dan officieel wel niet mag zwemmen maar waar een 'water-gerelateerd' spel vast wel kan lukkenIk heb op die locatie ooit een TREC wedstrijd georganiseerd en mochten we iets aparts in het bos willen doen waar toestemming voor gevraagd moet worden dan heb ik de connecties om dat te doen.
Leuk dat het een weekend in augustus is geworden, kans dat ik dan ook kan is groter dan... maar voorlopig onthoud ik me nog even van elke toezegging, wil alleen in de voorbereiding (zoals locatie zoeken) best helpen als dat nodig is. áls ik kom wil ik graag als deelnemer komen dus mij geen dingen laten doen die deelnemers niet mogen weten
Maar dan moeten we dus met zegmaar 16 personen
(maar ligt niet echt centraal)