Wie is de mol?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:10

Jij zegt dat wel heel verdacht! Ben jij soms al uitgeroepen tot mol? :Y)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:10

Gimme_Spurs schreef:
Sansje schreef:
Ik weet dat er een studentenvereniging is geweest die een heel uitgebreid mol weekeind hebben gehouden. Ik kan via een kennis wellicht de contactgegevens opvragen? Wellicht hebben zij nog tips, goede ideeën of opdrachten die we zouden kunnen gebruiken

Alle hulp is welkom! +:)+

Ik heb een email verstuurd met het verzoek :)

Pr_BillyBoy

Re: Wie is de mol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:16

leuk! het maakt mij trouwens niet zoveel uit wat ik mag doen, wil evt ook filmen of foto's maken bijv. :P

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:31

Maar waar gaan we nou heen dan?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 22:37

Ik ben aan het kijken voor campings in/rond Utrecht. Het mooiste zou zijn van die trekkershutjes

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:44

Iets van een huisje mag ook hoor O:) ik ben niet zon kampeerder := dit ook vanwege mn rug/heupen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 22:47

Ja ik hou alle opties open! Een huisje voor 14 man is alleen wel lastig denk ik. En in trekkershutjes staan naar mijn weten gewone bedden :P

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:50

Ja dat is goed te doen. Voorheen had je op de Woody Ranch in Uddel wel van die hutjes en daar zit je ook mooi in het bos... Maar volgens mij is het daar verbouwd en zijn de hutjes vervangen door luxe huisjes met jacuzzi... Ook leuk maar niet te betalen ben ik bang :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 02:03

Sansje schreef:
Ja dat is goed te doen. Voorheen had je op de Woody Ranch in Uddel wel van die hutjes en daar zit je ook mooi in het bos... Maar volgens mij is het daar verbouwd en zijn de hutjes vervangen door luxe huisjes met jacuzzi... Ook leuk maar niet te betalen ben ik bang :)

Misschien wil Art sponseren?! Hhilde! Ga dat eens regelen!!! :D :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 06:40

Hilde zat toch acter Daniel aan! :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:42

Ladybird schreef:
Hilde zat toch acter Daniel aan! :')

Art, Daniël, maakt niet uit!

Ik ben wel aan het zoeken, maar zonder resultaat tot noch toe.

Zandkorrel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:56

Anders Daniël bellen en Vragen of jullie bij hem kunnen bivakkeren <<)

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:37

Zijn achtertuin is ongetwijfeld groot genoeg..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:47

Lijkt me een strak plan <<)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:32

Misschien iets op de Veluwe? Ik kan es even polsen of de Dop Heets Del dat weekend nog vrij is, ik ken de eigenaar een beetje. Kans is klein in de zomervakantie maar ze hebben ook een apartement en een blokhut (wel gewoon bedden, keukentje en toilet enzo, geen 'trekkershut') en daar kunnen zát een man of 14 tot 20 in (in die twee samen dus). Mooi terrein voor spellen en je loopt er zo het bos in én er is een ven in de buurt waar je dan officieel wel niet mag zwemmen maar waar een 'water-gerelateerd' spel vast wel kan lukken ;) Ik heb op die locatie ooit een TREC wedstrijd georganiseerd en mochten we iets aparts in het bos willen doen waar toestemming voor gevraagd moet worden dan heb ik de connecties om dat te doen.

Leuk dat het een weekend in augustus is geworden, kans dat ik dan ook kan is groter dan... maar voorlopig onthoud ik me nog even van elke toezegging, wil alleen in de voorbereiding (zoals locatie zoeken) best helpen als dat nodig is. áls ik kom wil ik graag als deelnemer komen dus mij geen dingen laten doen die deelnemers niet mogen weten ;)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:52

heb beetje het topic door gelezen kan ik nog mee ?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 15:05

Jongens ik moet mijn deelname echt even op "onder voorbehoud" zetten.

Ik ben net afgestudeerd en ben nu een paar dagen aan het rondkijken voor werk en ik had het gewoon ECHT onderschat. Daarmee kan ik gewoon echt niet zeggen hoe mijn financiële situatie tegen die tijd zit.

Er kan niks aan de hand zijn, dat ik gewoon werk heb en een goed inkomen en dat het allemaal wel goed komt, maar voor hetzelfde geld zit ik zonder werk in de bijstand en ben ik zo blut als de neten (worst case scenario).

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 16:09

Francis schreef:
Misschien iets op de Veluwe? Ik kan es even polsen of de Dop Heets Del dat weekend nog vrij is, ik ken de eigenaar een beetje. Kans is klein in de zomervakantie maar ze hebben ook een apartement en een blokhut (wel gewoon bedden, keukentje en toilet enzo, geen 'trekkershut') en daar kunnen zát een man of 14 tot 20 in (in die twee samen dus). Mooi terrein voor spellen en je loopt er zo het bos in én er is een ven in de buurt waar je dan officieel wel niet mag zwemmen maar waar een 'water-gerelateerd' spel vast wel kan lukken ;) Ik heb op die locatie ooit een TREC wedstrijd georganiseerd en mochten we iets aparts in het bos willen doen waar toestemming voor gevraagd moet worden dan heb ik de connecties om dat te doen.

Leuk dat het een weekend in augustus is geworden, kans dat ik dan ook kan is groter dan... maar voorlopig onthoud ik me nog even van elke toezegging, wil alleen in de voorbereiding (zoals locatie zoeken) best helpen als dat nodig is. áls ik kom wil ik graag als deelnemer komen dus mij geen dingen laten doen die deelnemers niet mogen weten ;)

Als je zou kunnen polsen, graag! :j

Heb net een pbtje gehad van iemand die een leuke lokatie weet in het midden van het land. Weekend is nog vrij, dus ik ga even op de website speuren voor info!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 16:14

Mooie boerderij:

boerderij-mossel.nl

Fantastische groepsaccomodatie (kunnen we met z'n allen in!) en een tuin van 1000m2!!! Weekend augustus: 1600,- Gaan we met veel, komen we zo rond de 100 euro exclusief eten. Maar dat is denk ik nog 50 euro pp. (als je het simpel houdt, met een bbq op zaterdagavond, verder pannekoeken ofzo, denk ik dat 50 euro meer dan genoeg is!)

Zal ik een optie nemen?

Ow en nog iets, dank voor iedereen die mij al een pbtje met info heeft gestuurd. Voor degene die dat nog niet gedaan hebben: doe dat eventjes!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 16:17

Er mogen 2 honden mee!

Ow jongens dit is een fantastische lokatie! Met houtkachel binnen, bbq, terras, noem maar op!!! *\%/*

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:18

(en een vaatwasser) :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:29

Mijn hond is dat weekend al in pension, dus dat hoeft niet, tenminste niet van mijn kant.
Wel gaaf! :D Maar dan moeten we dus met zegmaar 16 personen :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:30

Wat mij betreft: doen! Maar dan moeten er zeker weten minstens 14 komen.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:43

Ziet er super uit... moeten we alleen wel zorgen dat de groep groot genoeg blijft, anders wordt het wel een duur grapje.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:47