Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Groep wordt inderdaad heel groot. Moet er nog even over nadenken of ik Flynn daar wel klaar voor vindt. Groepen is hij gewend, tot een paard of 5. Maar dit is wel van een andere orde.
HijadelaLuna schreef:Berdien schreef:Groep wordt inderdaad heel groot. Moet er nog even over nadenken of ik Flynn daar wel klaar voor vindt. Groepen is hij gewend, tot een paard of 5. Maar dit is wel van een andere orde.
Ach, eens moet hij het leren toch? Eventueel kan je misschien als voorbereiding met een paar een de dagen ervoor dezelfde route rijden, dat het terrein bekend is. Mag ook altijd Caily en mij vragen hoor! Ennuh, wat kan er gebeuren? Een Flynn die flipt? Ik zie dat zelf niet zo gebeuren
Galopperen in groepen is in mijn ogen ook gewoon niet verantwoord, er zijn zoveel paarden die daar een wedstrijdje van maken. Zelfs Caily doet dan mee, hihih. Maar een stuk een groep splitsen (desnoods dat ook nog in tweeen) maakt het misschien wel mogelijk en dan heeft iedereen de keuzeMet Luna is bijv. ook nog nooit écht gegaloppeerd buiten.
Aanmelding sluiten, waarom? Ik heb met nog veel grotere groepen gereden, en bovendien, er zijn na kiezen van datum nog afvallers, dan mensen die toch geen geld hebben, toch geen vervoer, het weer niet goed genoeg vinden, het te ver vinden, enz. enz.
Iedere ruiter hier is ervaren en als er een flipt komt die maar naast Caily rijden, die boeit dat echt helemaal niks en geeft hoe dan ook altijd gehoor aan mijn hulpen (OK, af en toe heb ik de neiging een vuurpijl in dr reed te douwen, maar das altijd beter dan andersom toch?)