Wat een leuk idee! Zeker ook vanwege het goede doel! Mijn 'date' zal waarschijnlijk minder belangstelling hebben om tussen de paardenmeiden in te lopen, Hij is gek op me shet maar er zijn grenzen Dus ik zal ook een (bokt) vriendin mee sleuren xD Lijkt me in ieder geval onwijs gezellig
Ik heb nog geen date en geen jurk dus ik ben nog even aan het denken
SplashIsLief
Geplaatst: 30-04-13 21:23
Jitske schreef:
Trouwens, zelf ben ik nog nooit in de Woo gewwest, maar volgens vriendinnen staat het daar juist vol met 80% mannen. Dus als we tekort komen weten we waar we moeten halen
Oe kan ik eindelijk eens mn galajurk aan had een schitterende jurk gekocht, was er helemaal blij mee, en toen ging ineens iedereen die ik kende niet meer door de regen... uiteindelijk dus maar niet gegaan. Maar ik wacht nog steeds op een gelegenheid om die jurk aan te trekken
Ik zie wel dat het een zaterdag is, wat voor tijd hadden jullie in gedachten? Ik werk namelijk altijd en misschien kan ik dan alleen de middag vrijvragen
Waarom niet met een grote club met zn allen in NH, misschien wel gezellig?
YamaSaki
Geplaatst: 13-05-13 22:27
Even een klein verzoekje, niet om vervelend te doen... Maar ik zie een aantal offtopic posts...mag dit misschien in het HK topic? Ik denk nu telkens dat er een update is
Cavalia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 08:55
YamaSaki schreef:
Even een klein verzoekje, niet om vervelend te doen... Maar ik zie een aantal offtopic posts...mag dit misschien in het HK topic? Ik denk nu telkens dat er een update is
Heb je helemaal gelijk in!!!
Cavalia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 21:13
KLEIN UPDATEJE
Minimum leefdheid is 16 jaar. Alcohol word geschonken, bij twijfel op vertoon van ID kaart (i.v.m gedestilleerde drankjes)
Verder het logo:
En vergeet niet dé facebook pagina te liken!! hahaha.
Ik heb een groot deel van mijn (bokt)vrienden op fb uitgenodigd, veel mensen die ik er over sprak wisten nog van niks, dus misschien krijgt het zo ook wat meer bekendheid.
Cavalia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 22:00
SplashIsLief schreef:
Ik heb een groot deel van mijn (bokt)vrienden op fb uitgenodigd, veel mensen die ik er over sprak wisten nog van niks, dus misschien krijgt het zo ook wat meer bekendheid.