Maar Soestduinen of Putten mag van mij ook, maar vind het toch wel leuk om zelf te rijden.
Soestduinen ga ik dan gewoon mee op de kar (tenzij ik een verzorgpaard heb die daar is fso

maar op zich maakt mij dus niet uit

*op mobiel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liekec schreef:Mijn vorkeur gaat ook uit naar putten, en dan huren bij van bijnen. Marjo, neem jij Winston deze meeting maar!
Anne_mieke88 schreef:Marjoow schreef:Er zijn nu 3 mogelijkheden genoemd, als iedereen daar even haar naam bij zet waar zij heen kan, en of zij een paard moet huren of niet, hebben we een beter overzicht waar het het beste kan.
Woudenberg Paarden huren bij ML (western)/Groenewoude
- Marjo (Winston of huren)
- Lieke (Winston of huren)
- Maureen (Paard huren)Voorkeur
- Anne-mieke (Eelkje)
- Lieselotte (Buck/Lizzy)
- Andrea (Jaron)
- Kimberley (Soraya of Joey, denk Soraya)
Soestduinen Geen mogelijkheid om paarden te huren
- Marjo (Winston?)
- Lieke (Winston?)
- Anne-mieke (Eelkje) Voorkeur
- Lieselotte (Buck/Lizzy) Voorkeur
- Andrea (Jaron KAR! 4plekken)
- Kimberley (Soraya of Joey, denk Soraya) Voorkeur
Putten Paarden huren bij Van Bijnen
- Lieke (Winston of huren)
- Maureen (Orin of Amadeus mee of ik huur ook bij van Bijnen)
- Anne-mieke (Eelkje)
- Andrea (Jaron)
Marjoow; Mits ik ergens goedkoop een trailer kan huren, anders valt Soestduinen eigenlijk af voor mij, of ik ga dan mee op de kar.
Anne-mieke: Voorkeur gaat naar Soesterduinen
Lieselotte Voorkeur gaat naar Soesterduinen
Maureen Voorkeur gaat naar Woudenberg/Putten en ik moet even kijken naar het vervoer (OV)
Andrea Geen voorkeur, soestduinen ga ik met de kar. de andere ohz
Kimberley Voorkeur gaat naar Soesterduinen
deniseqn schreef:Ik stem voor Woudenberg en dan huur ik een paardje
Maar Soestduinen of Putten mag van mij ook, maar vind het toch wel leuk om zelf te rijden.
Soestduinen ga ik dan gewoon mee op de kar (tenzij ik een verzorgpaard heb die daar is fso
maar op zich maakt mij dus niet uit
*op mobiel*
Citaat:Er zijn nu 3 mogelijkheden genoemd, als iedereen daar even haar naam bij zet waar zij heen kan, en of zij een paard moet huren of niet, hebben we een beter overzicht waar het het beste kan.
Woudenberg Paarden huren bij ML (western)/Groenewoude
- Marjo (Winston)
- Lieke (Paard huren)
- Maureen (Paard huren)Voorkeur
- Anne-mieke (Eelkje)
- Andrea (Jaron)
Soestduinen Geen mogelijkheid om paarden te huren
- Marjo (Winston?)
- Lieke (Mee op de kar)
- Anne-mieke (Eelkje) Voorkeur
- Lieselotte (Buck/Lizzy) Voorkeur
- Andrea (Jaron KAR! 4plekken)
- Kimberley (Soraya of Joey, denk Soraya) Voorkeur
Putten Paarden huren bij Van Bijnen
- Lieke (Paard huren)
- Maureen (Orin of Amadeus mee of ik huur ook bij van Bijnen)
- Anne-mieke (Eelkje)
- Andrea (Jaron)
Marjoow; Mits ik ergens goedkoop een trailer kan huren, anders valt Soestduinen eigenlijk af voor mij, of ik ga dan mee op de kar.
Anne-mieke: Voorkeur gaat naar Soesterduinen
Lieselotte Voorkeur gaat naar Soesterduinen
Maureen Voorkeur gaat naar Woudenberg/Putten en ik moet even kijken naar het vervoer (OV)
Andrea Geen voorkeur, soestduinen ga ik met de kar. de andere ohz
Kimberley Voorkeur gaat naar Soesterduinen
Marjoow schreef:Haha xD
Met OV, de bus stopt bij ML voor de deur volgens mij, bij Groenewoude stopt ie niet in de buurt. Dan kun je beter naar Lieke gaan, want ik denk dat Lieke dan bij Groenewoude ook een paard huurt? Gezien zij de manege kent?
Herfstwind schreef:Stel dat we naar Putten of Woudenberg gaan, da's best een stukje rijden en als mijn vader steeds heen en weer moet is dat echt een gedoe. Ik vind het best om daar heen te gaan, maar ik vind het zo banketstaaf om hem zo'n stuk heen en weer te laten rijden, zou hij dan mee mogen op Joey?
liekec schreef:Marjoow schreef:Haha xD
Met OV, de bus stopt bij ML voor de deur volgens mij, bij Groenewoude stopt ie niet in de buurt. Dan kun je beter naar Lieke gaan, want ik denk dat Lieke dan bij Groenewoude ook een paard huurt? Gezien zij de manege kent?
Ik huur, als het kan liever een paardje op ml. Maar ik zit even te denken, ik weet niet eens op groenewoude wel paarden verhuurt. En anders is het sowieso met begeleising.