Als het trouwens wordt afgelast wanneer weten we dat dan? Is misschien wel handig om een datum of tijd voor af te spreken, aangezien ik dan als het wordt afgelast wel mee kan naar Zeist
Als er vrijdag 8 februari nog sneeuw ligt, gaat het niet door. de wegen kunnen wel schoon zijn, maar mocht je paard in de berm gaan lopen en hij schrikt (moet je altijd rekening mee houden), dan lig je hoogstwaarschijnlijk onder je paard... Mochten jullie andere mening of opties hebben, hoor ik het graag
Voor Co maakt het sowieso niks uit, als t nat is of er sneeuw ligt als er gewoon rustig gereden wordt. maar wel zou ik het fijn vinden om iets eerder te weten of het door gaat of niet.. Aan die 2 dagen dat je het eerder weet heb je niet zoveel.
De volgende mensen heb ik op het lijstje staan die mee gaan:(mocht ik iemand vergeten zijn, meldt dit ajb!!! )Madelon op MandyKim(manderijn12) op LizzyAbby: Fiets?Carolien:Irene op ElineKim(kimmms) op CootjeDaphne: Maud: Linda(BeGentle) op JoyMichelle(xmichxrock) op RockyMarle op TripperHester op Skip (medepensionklant)Pascale op Iris (ook medepensionklant)Cenna(cennamitch) op Zeppo.Lies(beth) op Zippo Annemiek: murrel Chantal (murie21) fiets of paard.