Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

moowsy"]
[quote="Margon schreef:hahaha het liefst rijd ik mee met Barney maar als ik foto's moet maken vind ik het ook niet erg
 als er iemand een digi heeft...die van mij doet een beetje vaag,ik kan de foto's namelijk niet op m'n pc zetten..
 als er iemand een digi heeft...die van mij doet een beetje vaag,ik kan de foto's namelijk niet op m'n pc zetten.. 

reddytobias"]
[quote="moowsy"][quote="Margon schreef:hahaha het liefst rijd ik mee met Barney maar als ik foto's moet maken vind ik het ook niet erg
 haha,dan ga ik wel als groom mee met Margon
 haha,dan ga ik wel als groom mee met Margon  
                                                          Wel een hele goede afvalmethode!
  Wel een hele goede afvalmethode!  

Ik vind het egt een heel
  Ik vind het egt een heel 

(en ik ben wel wat gewend inmiddels
 (en ik ben wel wat gewend inmiddels  ) Zoveel rust erin. En dat schijnt hij ook in lessen en clinics heel erg over te brengen
 ) Zoveel rust erin. En dat schijnt hij ook in lessen en clinics heel erg over te brengen 

gomir schreef:Heb Edwin Hoogenraat gisteren zien rijden en dat heeft indruk gemaakt(en ik ben wel wat gewend inmiddels
) Zoveel rust erin. En dat schijnt hij ook in lessen en clinics heel erg over te brengen
Misschien niet zo'n bekende naam in paardenland, maar imo zeker wel een goede!