Morgen alweer gezellig! Ik zou eigenlijk Noraly_ ophalen maar heb onverwachts toch wedstrijd.. om 16:00u, ik denk dat nog wel op tijd ben maar om zeker te zijn kan ze misschien:
Naranga schreef:
Ik woon in Utrecht en heb een auto dus ik kan ook mensen ophalen van t station. Als t nodig is hoor ik t wel
Eline had ook nog gevraagd of ze mee kon rijden, heb nog geen antwoord gehad maar zie hierboven dat ze wat later is omdat ze moet werken. Naja, ze heeft mn nummer ik hoor het wel.
Ik sta er sowieso om 18uur en ik zie wel wie er instapt
Hey mensen. Ik moet helaas toch afzeggen. Ik voel me echt niet lekker, en ik red het niet om mee te gaan.
Veel plezier met z'n allen!
Lady_M
Geplaatst: 16-12-12 17:55
Ik ga het helaas niet redden vanavond... Sorry voor de late afmelding, maar ik moest aan een groepsproject werken en het loopt allemaal uit en -zucht- het gaat hem niet worden... Veel plezier in ieder geval!
Trein wel gehaald, alleen die kwam nadat ie me een half uur had verteld dat ie zo wegging toch maar niet....(drie kwartier daar gezeten..) Toen is papa naar Geldermalsen gekomen. En toen kwam t volgende, mijn jaarling had koliek, net kilometers gestapt en de dierenarts erbij gehad, mijn avond had wel leuker gekund..