jawel zelf gezecht op pk volgende keer doen ik wel zonder begeleiding omdat de rest dat ook wilde
Ik heb weet niet gezegt.
DaiskeLover
Geplaatst: 13-11-12 23:17
nee, dat hoeft niet persee, maar het is wel het handigst
xDeena_
Geplaatst: 13-11-12 23:17
Ik vind dunrell ook heelmleuk! Maar dan zou ik ook tikibad willen maar iemand wilde niet zwemmen weet zo ff nie wie.
lina1998
Geplaatst: 13-11-12 23:18
xDeena_ schreef:
Ik denk nog dat dagje adam gewoonmt leukst is, beetje winkelen en gewoon chillen. Ook best goedkoop.
ik ben voor.
ik begrijp niet helemaal waarom we echt iets moeten doen. waarom gaan we niet gewoon naar een stad, eten een ijs of misschien eerder drinken chocomelk gaan naar de kerst show van nienke en isa
tikibat ga ik dus niet heen,weetje ik ben er klaar mee zoek zelf maar uit hoor poedersuiker meeting doe toch niks goed en kan och niks goed verzinnen, kom zelf met iets leuks wat niet ver weg is van iedereen niet duur
Nee ik ga niet. Omdat ik niet wil zonder jou en omdat ik er niet in mn eentje heen mag met de trein...
lina1998
Geplaatst: 13-11-12 23:22
maar waarom moeten we persee iets doen? deden we vorige keer toch ook niet
xDeena_
Geplaatst: 13-11-12 23:22
Sws als er mensen die veel aanwezif waren in de groep niet meegaan lijkt mij dat het nie door gaat...
DaiskeLover
Geplaatst: 13-11-12 23:23
dan ga ik wel mee maar zig ik niks en doe ik niks ga met je mee waar heen ook tot je bij hun bent en wacht tot je klaar bent met winkelen en dan gaan we samen weer terug
Nienkepepper
Geplaatst: 13-11-12 23:23
Wie is er voor Duinrell? of we naar het tikibad gaan beslissen we dan wel quote ff als je voor bent
Btw, tis nket zo dat ik niet ga omdat ik met marit wil perse. Ik had net zo goed niet gegeaan als isa niet kon ofzo.. Als er iemand niet is vind kmdat banketstaaf voor die degene om dan alsnog te gaan. Buiten dat zou ik alleen niet mogen omdat ik met de trein zounmoeten en dat alleen niet mag. En ik zount veel leuker vinden als marit mee ging en dan gewoon met plezier. Maar zoals t er nu uitsiet hebben we voorlopig nog niets..
ik snap nog altijd niet, waarom we niet gewoon niets kunnen doen. we gaan naar iemand toe, kijken wat films/series what ever luisteren muziek ofzo volgende dag gaan we naar de kerst show of naar een grote paarden winkel ofzo