en met me zoontje uren wandelen doe ik ook regelmatig vanuit heiloo naar egmond lopen enzo of gewoon 3 a 4 uur in t duin wandelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
andrea1992 schreef:Valliej15 schreef:@andrea1992 .... Ik ben nog erger , ik vergeet het ( zelfs na 2 maanden nog ) en dus heb ik nu op mn handen met pen heel groot '' Afvallen !!! ''
zodat ik iedere keer dat ik een koekje wil pakken zie dat ik aan het afvallen ben
ja vreselijk he vaak begin ik super positief en na 1 a 2 week zakt het in
andrea1992 schreef:Valliej15 schreef:@andrea1992 .... Ik ben nog erger , ik vergeet het ( zelfs na 2 maanden nog ) en dus heb ik nu op mn handen met pen heel groot '' Afvallen !!! ''
zodat ik iedere keer dat ik een koekje wil pakken zie dat ik aan het afvallen ben
ja vreselijk he vaak begin ik super positief en na 1 a 2 week zakt het in
mick75 schreef:Dat is niet te duur zeg! Hoe werkt dat dan precies?
fientje80 schreef:Irisx94 schreef:Lijstje die ik zo net al een keer gemaakt had voor de grap
Fientje80 - Groningen
Destination - Groningen
Irisx94 - Schuinesloot (dichtbij Slagharen)
Iloveyah87 - Haarlem
Valliej15 - Haarlem
Jolliegirl - Beilen / capelle a.d ijssel
Uniek2306 - Deventer
Mick75 - omgeving Amsterdam
Felinehoi ?
Leonie87 - Eindhoven
Kaylah - Vledder (zuidwest drenthe)
andrea1992-Harlingen
nathalietjeB- Egmond
Depende-drenthe/Groningen
boender123-Putten
Alice-Vledder
fientje80 schreef:mick75 schreef:Dat is niet te duur zeg! Hoe werkt dat dan precies?
Vond ik ook! Je verzamelt de complete groep mensen, en één iemand geeft alle mensen dan op als groep. Je moet dus ook een contactpersoon hebben! Iedereen betaald 48 euro, en als je ingeschreven staat kan je in principe niet meer wijzigen. Het 4daagse kruisje zit uiteraard bij de prijs is, evenals alle andere dingen, alleen als je een certificaat wilt hebben moet je dit nog apart betalen. (10 euro) Als groep hoef je niet mee te loten, iedereen mag dus automatisch meelopen!
(zie ook: http://www.4daagse.nl/nl/meedoen/inschr ... oepen.html )