Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niekje51 schreef:Ze heeft een levensbedreigende auto-immuun ziekte waardoor haar eigen lichaam haar rode bloedcellen aan het vernietigen is... Inmiddels lijkt het laatste redmiddel aan te slaan, gelukkig!
sneu zeg....
Vandaag twee setjes weggebracht maar moet nog nu tot volgend einde week wachten.. Balen!
Zal morgen een foto maken, het zijn nu de benen die nog verder afgewerkt moeten worden en het hoofd (sokken en bovenkant hoofd laag ik nu staan vanwege 24/7 buiten. Maar je ziet nog overal strepen en plukken en de benen zijn heel lelijk gedaan. Ik wist toen ik op de helft was dat het niet ging lukken dus heb ik het snel helemaal geschoren, maar niet mooi dus!
p_ponypaard schreef:Sterkte met de hondsneu zeg....
ik zal eens kijken of ik een foto heb van mijn constructie in de trailer... alles zit er nu vast in dus er kan geen ander paard in staan aan die kant... we hebben dit even als noodoplossing gemaakt... mooiste zou toch zijn als je in een 2 paards trailer gewoon de voor en achter stang wat lager zou kunnen doen en er dus een shetlander en een gewoon paard in zou kunnen zetten....
Eerste galopje mee gepakt en wat is dat een raar gevoel haha, ze sprongen telkens beide in een andere galop waardoor de wagen ging schommelen, heel apart
(alsof je op een overkruist paard zit) Maar kwijl kwijl zondag weer!
Als het maar goed zichtbaar is! Goed dat je het zegt, ik moet de lichtjes er ook maar weer opzetten!
(Lijkt veel, maar was nog geen 15,- kwijt bij de Action voor het gehele pakket...
) Maar goed, liefst wacht ik tot het weekend is en ik in het daglicht weg kan, dat is altijd het prettigste. In het donker blijf ik trouwens wel op de stukken in het dorp waar straatverlichting is.
Maar ik zoek nu dus een kaart die ook Wageningen (en de men/ruiterroutes) erbij heeft en dan nog de hele Veluwe tot Otterlo ergens.